Snek Skrevet 27. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2020 Takket være mange fine svar på et tidligere innlegg av meg har vi nå bestemt at vår neste rase skal bli korthåret collie. Jeg tror den passer midt i blinken for oss! Det er bare en ting jeg glemte å spørre om: røyting. Jeg forstår jo at den røyter, men snakker vi Dalmatiner røyting? Labrador? Og er det noen som har tips til oppdrettere? Gjerne noen som mentaltester- jeg er litt bekymra for å få en veldig lydberørt hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 27. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2020 Har hørt bra ting om disse, men har ingen egen erfaring: http://www.activestars.se/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2020 @Easy og @Perfect Image her inne avler korthår. PI er vel ikke så aktiv lengre, men. Jeg har inntrykk av at vi snakker labrador light i røytemengde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 27. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2020 (endret) Hei! Du er hjertelig velkommen på besøk til oss om du bor i passelig avstand for å hilse på Korthåret Collie og kjenne på om det er rasen for dere. Røytingen er nok noe labrador light ja, godt beskrevet. Endret 27. Juli 2020 av Perfect Image Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 27. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2020 @Perfect Image har vi i fra. Og er strålende fornøyd. Noen annen kjenner jeg ikke, men det finnes endel andre oppdrettere også ? Flotte og trygge jenter ❤️ De røyter litt, men det lar seg fort overkomme med børsting, blåsing og en god vask på slutten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts