Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Bringkobbel ønskes kjøpt!

Recommended Posts

Noen som har ett bringkobbel liggende som de ikke bruker? Jeg vil gjerne kjøpe til Alvin. Er litt forvirra når det kommer til størrelsen på disse bringkobbelene men han bruker 65 cm i halsbånd. Hvis du har noe som du ønsker å bli kvitt så si ifra 😄

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hadde ikke trodd det skulle bli så mange da dette er et insemineringskull med frossen sperm 😁  
    • Ni! Wow, det er stort kull for springer, og i det hele tatt egentlig. Jeg vil på valpebesøk.
    • I natt kom ni valper som perler på en snor ❤️ Sistemann gjemte seg fullstendig på røntgenbildet og lurte alle sammen. Det ble fire tisper og fem hannhunder. Jeg har andrevalg på tispe, og bare basert på tegninger er det en av to ganske like tisper jeg holder en knapp på, så får vi se åssen de utvikler seg 🤩   Bilde kommer, men vil ikke legge ut før oppdretter har gjort det selv ☺️
    • Jeg er kanskje litt sær, men jeg mener instruktørkurs skal være mye mer enn et nettkurs. Spesielt hvis det er hverdagslydighet. Da jobber man med mennesker, som gjerne ikke er interessert i feks læringsteorier, men vi må jo likevel forklare hvorfor og hvordan det man gjør fungerer.
      Instruktørkurset til feks Siddis Hundeskole har en del, hvor man blir rå på å trene egen hund, lærer forskjellige innlæringsmetoder og får prøvd det ut, har en praktisk og teoretisk prøve på dette med å trene hund.
      Den andre delen går ut på å trene mennesker og snakke og forklare og formidle. Der man underviser hver kurshelg og eksamen er å holde foredrag samt undervise. Man blir god på å få frem poenget, selv til noen som ikke bryr seg døyten hundetrening (men kanskje følte de måtte gå et kurs).  Jeg har gått kurs for mange flinke hundetrenere, men noen av dem hadde så dårlig formidlingsevne at det var penger ut av vinduet. Når man også i tillegg går for noen som bare har trent BC og de skal prøve å motivere en mynde, og ikke kan basicen eller andre innfallsvinkler, da er det ikke kult å ha betalt for et slikt kurs/privattime Håper du får meldt deg på en god instruktørutdannelse !  
    • Hva finnes egentlig av instruktørkurs på Østlandet, og finnes det nettkurs? 
      Jeg har de siste månedene hjulpet to jeg kjenner med hverdagslydighet og enkel lydighet med hundene dems, og jeg synes det er kjempegøy å kunne hjelpe andre med hundene sine. Så vurderer nå å satse litt mer på det i fremtiden (om tiden strekker til). Men det er jo ikke bare bare med kurser ved siden av full jobb osv.. 🤔 Dere som er instruktører og har privattimer, hva slags utdanning har dere? Og om dere vil dele, hva tar dere for en privattimer? 
  • Nylig opprettede emner