Gå til innhold
Hundesonen.no

Test av bilbur og -seler

Recommended Posts

Bra med en ordentlig test! Og ikke minst en henvisning til bur vs. sele. Når det er sagt så vil alle disse oppfylle funksjonen ift. å holde hunden i ro for å ikke forstyrre føreren fysisk under bilkjøring, som sannsynligvis er en større risiko enn en stor kollisjon. Men jeg likte vinnerburet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg at de testet EzyDog og Ruffwear sine bilseler. Og Clix Car Safe, bare for å kunne linke videoen til folk som bruker den for å bevise at selen er søppel.

Kunne forøvrig vært interessant og meget relevant for det norske markedet å også se tester av bur som f. eks Kela. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten litt rart når det er NAF som tester at de ikke har med det som er mest populært på det norske markedet egentlig? (Aluconsult, Trønderbur, Kela, og selene som er nevnt over)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at ikke trønderburet var med i testen. Hva tenker dere om å sette fast bein i sprinklene på de burene som er konstruert som det som vant testen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Likte ikke testvinneren i det hele tatt. Merkelig konstruksjon. Men hvor ble det av Variocage? De pleide jo alltid å vinne slike tester (marginalt foran Herkules).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har eget rom som hundene skal være på om natten, så da venner jeg til valpen dette stedet fra første stund. Jeg kan sitte sammen med valpen til den sovner, de første dagene, og ellers ha vår soveromsdør åpen så vi hører valpen om det skulle være noe.
    • Jeg ville ventet til den gamle var borte før en valp kom i hus. En valp krever så mye og ER veldig mye i tillegg, så det kan bli slitsomt for en gammel hund. De har totalt ulike behov også, og jeg synes at den gamle bør få det meste av oppmerksomheten den siste tiden.  Kommer litt an på alder da, det er forskjell på 8 år kontra 11 også. En godt voksen hund kan jo lære veldig mye bra til en valp og de kan ha glede av hverandre. Men blir de opp i åra så får de spesielle behov, ja og kanskje bli mer gretten hvis valpen maser og styrer og gamlingen er sliten og trøtt.
    • Sover på soverommet med oss fordi jeg mener det er det som er trygt og naturlig for dem. Enten i sengen vår eller i sin egen hundeseng ved siden av. 
    • Tror du det vil gå fint sammen med den gamle hunden? Da ser jeg ingen grunn til å vente. Men den gamle har noe issiues? Jeg kjøpte voksen hund da jeg ville ha to og den jeg hadde fra før ikke var helt god. 
    • Ingen hemmelighet at vi har veldig lyst på finsk lapphund. Vi har jo bestemt oss for å vente til bølla vi har nå ikke er mer, men jeg får testa viljestyrken min litt vel mye nå syns jeg. Er medlem i en lapphund gruppe på facebook, og der posta noen bilde av valper som var leveringsklare i slutten av november. Og hun bor i gata ovenfor oss!! Jeg orker ikke å vente mer😭😂
  • Nylig opprettede emner