Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dette er ikke noen overdrivelse en gang:

I Love My Dog sitt bilde.

Jeg kjøpte en dyne og la i hundesenga til Zid, så han ikke skulle ligge på dyna mi i senga og jeg ikke fikk snudd meg. Kan si at det var en hit, i natt har han ligget på egen dyne nesten hele natten (var så vidt oppi senga mi for å teste om det var bedre, men det var det tydeligvis ikke). 
Bildet er tatt rett etter tur igår når jeg bare skulle inn på soverommet og fikse noe og han ikke ville forlate sengen sin :P 

22810479_10159385796895304_128791334_o.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Ja jeg er jo så glad i bading og svømming og slikt, sjøkuterrier er helt i min retning :lol: 

:lol: Du måtte ha begynt med sånn sjøredningstrening og sånt også da, vet du :P 

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Inne fra joggetur, hatt en dag pause og i da kjentes det faktisk ganske "lett" ut. Begynner komme der igjen at jeg velger jogge framfor å gå tur. Det typiske da er vel at vi får sånn dypsnø vinter som gjør det umulig å fortsette med slik løping :lol: 

Det blir bare enda bedre trening å løpe i dyp snø, vet du :D Også må du få deg joggesko med pigg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Du måtte ha begynt med sånn sjøredningstrening og sånt også da, vet du :P 

Det blir bare enda bedre trening å løpe i dyp snø, vet du :D Også må du få deg joggesko med pigg :D 

Jada... fortsatt enda mer glad i sjø enn vann liksom :P Landkrabbe som har vokst opp på en øy, det er meg :P 

Har joggesko med pigg faktisk, syns bare de er litt stive. Vi får se hva vinteren bringer før jeg evt prøver finne noen som er mindre stiv. Men jeg sklir ingen steder i de skogene da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og babyen har våknet flere ganger i dag fordi naboen kjefter på hunden sin. Det er så frustrerende, på så mange måter!

En ting er at det umulig kan være bra for hunden å få slik kjeft hele tiden(dette er ikke første gang), en annen ting er at vi gjerne skulle fått sovet i fred. Det blir liksom ikke mye trivelig når noen høres ut som de spyr ut galle på andre siden av veggen... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annik skrev:

Både jeg og babyen har våknet flere ganger i dag fordi naboen kjefter på hunden sin. Det er så frustrerende, på så mange måter!

En ting er at det umulig kan være bra for hunden å få slik kjeft hele tiden(dette er ikke første gang), en annen ting er at vi gjerne skulle fått sovet i fred. Det blir liksom ikke mye trivelig når noen høres ut som de spyr ut galle på andre siden av veggen... :|

Ååh vi har også en sånn nabo:no: han har en labrador som varsler hver gang han står i hagen og noen går forbi. Hører bare HOLD KJEFT, masse tramping og smelling med dører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo en sånn Marine Traffic-nerd, som noen kanskje har fått med seg. Det skyldes nok at jeg har Trondheimsfjorden rett utenfor vinduene, må jo vite hva båtene som går forbi heter, hva slags båter det er, hvor de skal og hvor de har vært. :aww:

For noen dager siden la jeg merke til en båt som lå nesten helt i ro, den beveget seg bare bittelitt fram og tilbake, og sånn holdt den på i flere dager! Den driver sikkert å kartlegger noe rart på bunnen, tenkte jeg. Et vrak? Fly fra 2. verdenskrig? Koraller? Et underlig naturfenomen? Jeg tok skjermdump av bildet fra Marine Traffic og sendte til Adresseavisa. De tok saken! De fant ut at båten ganske enkelt lå for anker og ventet på havnplass, midt ute i fjorden. De skal skrive om det i avisa og bruke navnet mitt. Ser for meg overskriften. "Nerdete kjerring trodde oppankret båt var på sporet av ufo på fjordbunnen". Eller noe sånt.

 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Jada... fortsatt enda mer glad i sjø enn vann liksom :P Landkrabbe som har vokst opp på en øy, det er meg :P 

Sånn dysfunksjonell bergenser altså :P 

Sitat

Har joggesko med pigg faktisk, syns bare de er litt stive. Vi får se hva vinteren bringer før jeg evt prøver finne noen som er mindre stiv. Men jeg sklir ingen steder i de skogene da. 

Det er vel ikke alle med pigg som er like bra nei. Men bare vent til du får glaserte stier i skogen - da ønsker du deg nok pigg i joggeskoa, du også :P 

40 minutter siden, Kaisen skrev:

Ååh vi har også en sånn nabo:no: han har en labrador som varsler hver gang han står i hagen og noen går forbi. Hører bare HOLD KJEFT, masse tramping og smelling med dører...

Grøsser av slike folk. Også skjønner jeg liksom ikke den greia med at man absolutt må ha bikkja ute? 

35 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

De skal skrive om det i avisa og bruke navnet mitt. Ser for meg overskriften. "Nerdete kjerring trodde oppankret båt var på sporet av ufo på fjordbunnen". Eller noe sånt.

:lol: OMG :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Jepp - det var i hvert fall helt naturlig at du satt der med den gjengen... valpene var digre også vøtt, mer sånn sjøku-størrelse :lol: 

Sitat

Shit..hvis de nyfødte hvalpene var av sjøkustørrelse,mså tør jeg ikke tenke på hvor store de ville være som voksne! Hund på,størrelse med dølahest liksom..DET hadde vært noe det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, QUEST skrev:

Shit..hvis de nyfødte hvalpene var av sjøkustørrelse,mså tør jeg ikke tenke på hvor store de ville være som voksne! Hund på,størrelse med dølahest liksom..DET hadde vært noe det! :D

De var ikke nyfødte altså - takk og lov, men bældigre ca 6 uker gamle valper :D Men de var overraskende rolige der de lå og skvulpet under vannet :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

De var ikke nyfødte altså - takk og lov, men bældigre ca 6 uker gamle valper :D Men de var overraskende rolige der de lå og skvulpet under vannet :lol: 

Ah, jajamen 6 uker hvalper på sjøkustørrekse, ville likavel gitt ganske store voksne bikkjer.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Dette er ikke noen overdrivelse en gang:

I Love My Dog sitt bilde.

Hahaha...sånn er det hjemme hos oss også :lol: Derfor må senga stå inntil en vegg sånn at jeg ikke faller ut av senga. Var inne på tanken om større seng, men det vil jo seff ikke gjøre situasjonen bedre da bikkja kryper inntil meg hele tiden. Så flytter jeg meg for å få mer plass og så flytter bikkja etter...og sånn går nu nattan!!

18 timer siden, Cavalierflat skrev:

Husker aldri om jeg har låst bilen. Har enda ikke skjedd at jeg har glemt, for låser nok på automatikk. Men,ikke noe gøy når man plutselig skvetter til og ikke kan huske i det heletatt.

Håper det ikke bare er jeg som er sånn :teehe:

Det der gjør jeg hele tiden og spesielt på jobb. Parkerer og går, og har vel kommet meg inn på kontoret før jeg kommer på at nei bilen skulle jeg vel låse..? 
For ikke å snakke om den gangen jeg parkerte og låste på parkeringsplassen på jobb. Etter endt arbeidsdag finner jeg bilen med bilnøklene godt planta i låsen på døra. Godt jeg på det tidspunktet kjørte et vrak av en bil som ingen ville stjele (det beviste jeg jo den dagen :lol::lol::lol:

Jeg skal jammen meg ha hjemmekontor i morgen...noen må visst bytte dekk på bilen :whistle:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutes ago, Symra&Pippin said:

Jeg er jo en sånn Marine Traffic-nerd, som noen kanskje har fått med seg. Det skyldes nok at jeg har Trondheimsfjorden rett utenfor vinduene, må jo vite hva båtene som går forbi heter, hva slags båter det er, hvor de skal og hvor de har vært. :aww:

For noen dager siden la jeg merke til en båt som lå nesten helt i ro, den beveget seg bare bittelitt fram og tilbake, og sånn holdt den på i flere dager! Den driver sikkert å kartlegger noe rart på bunnen, tenkte jeg. Et vrak? Fly fra 2. verdenskrig? Koraller? Et underlig naturfenomen? Jeg tok skjermdump av bildet fra Marine Traffic og sendte til Adresseavisa. De tok saken! De fant ut at båten ganske enkelt lå for anker og ventet på havnplass, midt ute i fjorden. De skal skrive om det i avisa og bruke navnet mitt. Ser for meg overskriften. "Nerdete kjerring trodde oppankret båt var på sporet av ufo på fjordbunnen". Eller noe sånt.

 

Agurktid i adresseavisa? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg er jo en sånn Marine Traffic-nerd, som noen kanskje har fått med seg. Det skyldes nok at jeg har Trondheimsfjorden rett utenfor vinduene, må jo vite hva båtene som går forbi heter, hva slags båter det er, hvor de skal og hvor de har vært. :aww:

For noen dager siden la jeg merke til en båt som lå nesten helt i ro, den beveget seg bare bittelitt fram og tilbake, og sånn holdt den på i flere dager! Den driver sikkert å kartlegger noe rart på bunnen, tenkte jeg. Et vrak? Fly fra 2. verdenskrig? Koraller? Et underlig naturfenomen? Jeg tok skjermdump av bildet fra Marine Traffic og sendte til Adresseavisa. De tok saken! De fant ut at båten ganske enkelt lå for anker og ventet på havnplass, midt ute i fjorden. De skal skrive om det i avisa og bruke navnet mitt. Ser for meg overskriften. "Nerdete kjerring trodde oppankret båt var på sporet av ufo på fjordbunnen". Eller noe sånt.

 

:lol: elsker det! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Debbie skrev:

Jeg føler sånne varmelaken er så utrygt. Jeg har et liggende, men er så redd det skal ta fyr el- så har ikke turt å bruke det.

 

Min slår seg i alle fall av automatisk etter 3 timer, og jeg har sjekket at det funker. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Symra&Pippin said:

Dette er ikke noen overdrivelse en gang:

I Love My Dog sitt bilde.

Jeg er så kjip at jeg dytter dem unna, slik at jeg får beste plassen jeg :lol: 

1 hour ago, Turb said:

Jeg kjøpte en dyne og la i hundesenga til Zid, så han ikke skulle ligge på dyna mi i senga og jeg ikke fikk snudd meg. Kan si at det var en hit, i natt har han ligget på egen dyne nesten hele natten (var så vidt oppi senga mi for å teste om det var bedre, men det var det tydeligvis ikke). 
Bildet er tatt rett etter tur igår når jeg bare skulle inn på soverommet og fikse noe og han ikke ville forlate sengen sin :P 

22810479_10159385796895304_128791334_o.jpg

Sånn har jeg også laget ved siden av senga mi, veldig populært. Smula ligger der hver natt, og kommer bare opp i senga etter at klokka ringer for å få litt kos. Yumi ligger også gjerne der. Freya kunne ligget der, men hun får ikke plass når de andre to ligger der :lol: 

@Krutsi Lykke til! Når er det visning?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Jeg er så kjip at jeg dytter dem unna, slik at jeg får beste plassen jeg :lol: 

Sånn har jeg også laget ved siden av senga mi, veldig populært. Smula ligger der hver natt, og kommer bare opp i senga etter at klokka ringer for å få litt kos. Yumi ligger også gjerne der. Freya kunne ligget der, men hun får ikke plass når de andre to ligger der :lol: 

@Krutsi Lykke til! Når er det visning?

1. November! Jeg kjenner jeg dør litt inni meg jeg ??

 

https://www.finn.no/107188372

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Siri skrev:

 

Grøsser av slike folk. Også skjønner jeg liksom ikke den greia med at man absolutt må ha bikkja ute?

Huff jeg også... skjønner jo at folk kan bli sinte på hundene sine, så reagerte ikke så mye på det første gangen. Men nå unngår jeg konsekvent å gå forbi hagen deres. Men da må jeg gå på fremsiden og forbi soveromsvinduet. Han varsler når han hører oss der også, og da er det samme regla med HOLD KJEFT, KOM HIT FORBANNA BIKKJE og så tramp tramp tramp og smell:| det virker som han står mye i hagen fordi han får lite tur. Han virker veldig understimulert og har blant annet ødelagt gjerdet flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Siri said:

:lol: Du pleier å skravle, punktum :lol: 

Stille og beskjedne meg? Næsj :o:P 

3 hours ago, Siri said:

Ahhhhh... selvsagt. Kanskje hun til og med hadde utviklet den selv? :teehe:

Helt sikkert :yes:  :teehe: 

2 hours ago, JeanetteH said:

Ja jeg er jo så glad i bading og svømming og slikt, sjøkuterrier er helt i min retning :lol: 

:lol: Hadde vært morsomt med et lite prosjekt vel? :P 

2 hours ago, JeanetteH said:

Inne fra joggetur, hatt en dag pause og i da kjentes det faktisk ganske "lett" ut. Begynner komme der igjen at jeg velger jogge framfor å gå tur. Det typiske da er vel at vi får sånn dypsnø vinter som gjør det umulig å fortsette med slik løping :lol: 

knees-to-chest-knees-to-chest.jpg 

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kaisen skrev:

Huff jeg også... skjønner jo at folk kan bli sinte på hundene sine, så reagerte ikke så mye på det første gangen. Men nå unngår jeg konsekvent å gå forbi hagen deres. Men da må jeg gå på fremsiden og forbi soveromsvinduet. Han varsler når han hører oss der også, og da er det samme regla med HOLD KJEFT, KOM HIT FORBANNA BIKKJE og så tramp tramp tramp og smell:| det virker som han står mye i hagen fordi han får lite tur. Han virker veldig understimulert og har blant annet ødelagt gjerdet flere ganger...

Stakkars hund :( 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Stille og beskjedne meg? Næsj :o:P 

:lol: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Helt sikkert :yes:  :teehe: 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg er jo en sånn Marine Traffic-nerd, som noen kanskje har fått med seg. Det skyldes nok at jeg har Trondheimsfjorden rett utenfor vinduene, må jo vite hva båtene som går forbi heter, hva slags båter det er, hvor de skal og hvor de har vært. :aww:

For noen dager siden la jeg merke til en båt som lå nesten helt i ro, den beveget seg bare bittelitt fram og tilbake, og sånn holdt den på i flere dager! Den driver sikkert å kartlegger noe rart på bunnen, tenkte jeg. Et vrak? Fly fra 2. verdenskrig? Koraller? Et underlig naturfenomen? Jeg tok skjermdump av bildet fra Marine Traffic og sendte til Adresseavisa. De tok saken! De fant ut at båten ganske enkelt lå for anker og ventet på havnplass, midt ute i fjorden. De skal skrive om det i avisa og bruke navnet mitt. Ser for meg overskriften. "Nerdete kjerring trodde oppankret båt var på sporet av ufo på fjordbunnen". Eller noe sånt.

 

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/10/25/Skip-lagde-mystiske-«spor»-i-Trondheimsfjorden-15502311.ece

:lol:

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaisen skrev:

Ååh vi har også en sånn nabo:no: han har en labrador som varsler hver gang han står i hagen og noen går forbi. Hører bare HOLD KJEFT, masse tramping og smelling med dører...

Nabohunden er nok også understimulert, og derfor i overkant slitsom. Men hun har skadet seg og må derfor holdes i ro, så de har jo en "grei" unnskyldning sånn sett. Hvor lett er det med en unghund blandet av to veldig aktive raser?

Men den der kjeftinga borrer seg inn i deg, altså. Det høres liksom ut som om de trenger ut alt det fæle de sitter med på innsiden. Et høyt og tydelig "Nei!" hadde jeg ikke reagert på engang :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...