Gå til innhold
Hundesonen.no

Høy seng til stiv hund?


Recommended Posts

Har en aussie som nærmer seg 9 år og har noen vondter i ryggen. Hun har nå en sånn fake biabed men man kjenner jo at den er ganske kald og ikke akkurat særlig myk, så jeg tror ikke det hjelper at hun ligger der når hun har vondt. Noen tips? Er litt usikker på de der enkle greierne med metallstenger som ser ut som en feltseng for eksempel, de ser jo fryktelig ukomfortable ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke er avhengig av å vaske underlaget ofte kan saueskinn eller dette være et alternativ å ha i Biabed http://nettdyret.no/search?q=Varmeteppe

Jeg vasker dette regelmessig, så bruker fake saueskinn og/eller håndkle i. Har også planer om å sjekke ut om baderomsmatte i mikrofiber (a la dirty dog) kan være noe å ha i den største sengen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Canelana ulltrekk i en fake biabed, og ungen og hundene krangler om hvem som skal få ligge der:lol: selv dronninga som egentlig mener at alt som er mindre enn en stor sofa er under hennes verdighet bruker den mye:ahappy:
Veldig god og varm for gamle, stive ledd:)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tuvane skrev:

Memory foam-seng, canelana-trekk/canelana-seng, back on track-seng? Evt en ullfell i biabeden? Hadde ikke kjøpt fake skinn, det varmer ikke som ull.

Nei, ekte er absolutt best mtp varmen, men for å ligge mykt fungerer det jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...