Bellare Skrevet 4. September 2016 Rapporter Share Skrevet 4. September 2016 Litt forsinka, men litt kjedelig når det er på arbeidsdagar, så då vart det i dag istede ☺ 9:30 - Lurer på om eg skal orke og stå opp, sambuar hadde allerede stått opp og gjort seg klar for fellesjakt. 10 - Sidan Catania var ute tidlegare, tok eg med meg Hera så vi kunne skifte vatnet til gakkane. Dei vart veldig fornøgde ? 10:30 - frukost og litt Sons of anarchy sambuar kom plutselig tilbake og ville ha meg med på jakt, så eg kunne vere med han og jage. Dermed utgikk alt av LP trening... Mista fullstendig oversikt over tida, men her ventar vi på klarsignal frå dei andre, så vi kan starte og gå. Då tussla vi avgårde oppover, bortover, gjennom skog og kratt. Var fint vær då ☺ Komt oss opp på toppen og møtte resten av jaktlaget der. Catania la seg faktisk ned! Ho som helst bør ha hundre tepper ? Utsikta frå toppen Når dei skulle starte jag nr. 2, tok eg med meg jentene heimover igjen. Ganske så sur pga retningen sendte meg i, eine på jaktlaget skjønte kvifor, for det går ikkje an og gå der eg gikk nemlig. Hammar på hammar og rett ned dei fleste plassar ? Fant ein fin stubbe Hera kunne ligge på ? Aldri gått her før, men nedover fører forhåpentlegvis heimover. Tjohei, straks ved bilvegen! 15- ish var det berre å starte plukkinga. Catania fikk siste bravectotabletten pga det her. Var nok på tide trur eg. 16 - fått dusja, så slappe av med litt Sons of anarchy igjen då. Skulle melde på til kvalpeshow... Vart LP istede. 17 - Ei som våkna og måtte ut litt. 18 - vi ventar på at sambuar skal komme heim igjen. 19:30- ish er sambuar i gang med middagen. Vart pulled pork asian style wok. Tid for å gi gakkane litt fôr. 22- ish, Ute på kveldstur med heile bølingen. Litt mange bilder kanskje ? Men no er det natta ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 4. September 2016 Rapporter Share Skrevet 4. September 2016 Ser dere trenger en drivende hund på laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 Ser dere trenger en drivende hund på laget [emoji3] Ja, det hadde nok vert greit ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 Herlig! Elghundvalper er jo noe av det søteste som finnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 Herlighet så liten og søt Hera er! Minimonsteret mitt virker gedigent i forhold:p Neste gang blir det 8 uker gammel valp Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 For en gedigen tv!!! Hilsen hun som er vant med sin 26" tv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 For en gedigen tv!!! [emoji33] Hilsen hun som er vant med sin 26" tv [emoji14] Sambuar meinte eg hadde for liten tv, type 46 eller 48" så han kjøpte det her monsteret frå eit dødsbo ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 40 minutter siden, Bellare skrev: Sambuar meinte eg hadde for liten tv, type 46 eller 48" så han kjøpte det her monsteret frå eit dødsbo ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Og jeg har aldri forstått poenget med å ha såååå svær tv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 5. September 2016 Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 23 minutter siden, Mardina skrev: Og jeg har aldri forstått poenget med å ha såååå svær tv.... Ikke jeg heller, føles som å sitte på første rad på kino Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 23 minutter siden, Mardina skrev: Og jeg har aldri forstått poenget med å ha såååå svær tv.... [emoji14] Ikke jeg heller, føles som å sitte på første rad på kino [emoji38] Berre enda bedre, første rad på kinoen er berre grusom ? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts