Gå til innhold
Hundesonen.no

Ozzy EFIT 1.Desember


Ozzy
 Share

Recommended Posts

06.40 sitter jeg og prøver desperat å våkne med en kopp kaffe og finalen av farmen.

8fbde7fd-837e-42f8-937f-4d6c0dbed33a_zps

En liten time senere har jeg spist frokost og er ute med en snål fyr.

5c82a232-f7a3-47d3-919d-0f158aafe34f_zps

08.45 har jeg levert bilen på verksted for EU-kontroll og for å bytte en radiator. Så da var det bare å tusle opp til byen og ta bussen for første gang på et halvt år. Kjipt!

17eb2f40-7d38-49a2-8f9c-674e21d86bcc_zps

Vel fremme på jobb var det bare å sette i gang med å rengjøre og bytte ut i alle bur. Fant ut at vi mangla fire hamsterbabyer (Evt rebelske hamsterungdommer) så da var det bare å leite. Fant tre i tre forskjellige bur sammen med andre hamstere og heiv de oppi til mor. Etter en liten stund så man hvor mye hun hadde savnet dem :wub:

141d95de-3fdf-4734-bbbf-0efe3de252c2_zps

(Det er faktisk en voksen hamster og tre ganske store unger oppi en liten kokosnøtt :lol: )

Holdt på å drukne en skorpion-baby. Fikk redda den fra sluket i siste liten og fikk gjenforent den med sine søsken.

de8ce64e-d106-4915-ba53-e9b0d4370380_zps

Siste hamsteren var sporløst borte så satte ut felle når jeg var ferdig med dyrene i tolvtiden.

51f922d9-354b-4df9-afac-17a9a4cbe122_zps

Klokka ett spiste jeg lunch sammen med en kjent kineser.

277d22d6-6fc7-4afa-a11e-cdfbcc6f4be9_zps

Etter lunchen var piercingen min litt rar, og plutselig hadde kula delt seg i to. Det har jeg ikke vært borti før, men men, litt spenning i hverdagen er da ålreit.

84dbf5ac-e94d-446c-8e16-a0d0c8e0bf8a_zps

Måtte dra en time tidligere fra jobben for å hente bilen, og klokken 15.20 var jeg nesten fem tusen kroner fattigere.

bb06b83f-db82-4114-84c8-ae7a10a24e78_zps

Vel hjemme var det bare å hive seg rundt med han lille og gå en tur på glatta. Her synes han jeg er voldsomt treig med nøklene, han er tørst og vil inn igjen!

74fc5fb3-3907-496b-81ff-df4fcffb7a2d_zps

Rørlegger'n var å hjalp et vennepar med å flytte, så jeg måtte lage middag selv. Jeg lager lite middag selv...

5745d425-3f4b-4950-a72d-2bed18e68b92_zps

Jeg hadde bestilt meg et av de fineste halsbåndene Hunter produserer og den største størrelsen er selvfølgelig for liten. Kveler det stakkars dyret på det ytterste hakket.. :( Dumme, store dyr. Kunne vært LITT mindre liksom.. :huh:

a7578ee8-4a77-474c-b960-8ae160933316_zps

Rundt halv åtte var Rørlegger'n hjemme og vi så den siste Walking Dead på en stund. Episoden var helt sånn :shocked: men det var fordi jeg ikke hadde sett spolinga på facebooksiden deres. Ekstremt mange sinte mennesker som både truet, kjeftet og grein (Og det har jeg FULL forståelse for at de gjorde!). Lo godt av denne:

e565eba1-ca45-4162-84e6-de668ff56419_zps

Så kjedet jeg meg, og startet på sesong en av Dexter. Fant samtidig ut at vi MÅ kjøpe større TV snart, siden det ikke er aktuelt å minke på alt det andre greiene.

165fb939-5533-45b2-851f-7bcd0dafac4d_zps

Så fôret jeg fiskene mine og pusla litt med akvariet før det var natta.

6a46b97f-71e3-47cb-8b68-bfe4652bda1f_zps

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå nå fikk jeg akutt lyst på hamster :wub: Fikk du tak i den siste? Og skorpionbebisen daaa :wub:

Og episoden med TWD var :o:cry: Var det sesongavsluttning?

Nei den siste er fortsatt på rømmen :lol: Men den dukker opp til slutt, de er noen jævler til å gjemme seg :P

Ja episoden var helt der! Både jeg og rørleggern hadde haka i gulvet :lol: Var vel midseasonfinale. Så er vel ikke tilbake før februar, pleier å være rundt da de er tilbake etter "juleferie". Lenge til :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så oppslukt av efiten din at jeg glemte at jeg driver å lager mat, begynte plutselig å lukte svidd :P Fine dyr! :)

Du får trøste deg med at jeg svir toast :lol:

Du, jeg var sikker på at du hadde japansk spisshund og hvordan gikk det med hamsterbabyen???

Jeg hadde japansk spisshund. Måtte avlive Ozzy for tre mnd siden...

Hamsterbabyen havner vel i fella i løpet av morgendagen tenker jeg. Den er nok sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ, hvordan rømmer de?! Haha, kan ikke huske det har skjedd på jobben nemlig :teehe: Innmari søt han der lille hunden altså :wub:

Noen er eksperter på å stikke av, fant ut hvordan og fikk fiksa det det :lol:

Fiiine hamsterne <3 Jeg har skikkelig lyst på hamster til jul!

Og voffsene er nyyyydelig :wub:

Også lurte min mann på hvorfor dere har pa annlegg i stuen ;P

Har ikke anlegg på stua, har faktisk ikke tv på stua en gang :P Men har et lydisolert filmrom oppe :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere bekymrede soniser kan jeg meddele at hamsteren har kommet seg ut av dyreromnet, funnet trappen ned til første etasje og satt pent ved beina mine bak kassen i sta :) Første han gjorde når jeg heiv han i buret var å prøve å komme seg ut igjen. :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...