Gå til innhold
Hundesonen.no

Hesteutstyrs butikk Oslo og omeng


tmp
 Share

Recommended Posts

Ønsker tips om butikker som selger heste- og rideutstyr i Oslo og omeng, gjerne med godt/stort utvalg. Løwenborg og XXL i sentrum har jeg oversikt over. Det var en Horze-butikk på Ryen, men den er stengt (flyttet?) om jeg ikke tar feil? Og så har jeg vært på Skesmokorset å handlet en gang, men det står stilt på hvilken butikke det var. Så har du god oversikt, del det gjerne med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvrevoll fikk jeg lyst å dra innom, takk for tips! Har faktisk aldri vært der, hverken på banen eller utstyrsbutikken :lama:

Edit: Ser nettbutikken har lite utvalg feks på ridebuksen (bare herre- og vinterbukser). Har de mer i den fysiske butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er utvalget og prisnivå på Lillestrøm hest og hund? Har sett på nettsiden, men tenker på butikken..

Handler litt på deres avdeling på Jessheim. Utvalget er vel ikke det største, og prisene er "normale" , men veldig bra service der, det skal de ha!

Ellers har du jo "min hestebutikk" på Kløfta. Har ikke vært der siden jeg jobbet der, men de har alltid hatt ok utvalg og greie priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvrevoll fikk jeg lyst å dra innom, takk for tips! Har faktisk aldri vært der, hverken på banen eller utstyrsbutikken :lama:

Edit: Ser nettbutikken har lite utvalg feks på ridebuksen (bare herre- og vinterbukser). Har de mer i den fysiske butikken?

Ja, de har mye mer i butikken ;)

De har ikke kjempe mye ridebukser siden dette er en butikk for rytterne og trenerne til galopphestene, veldig mange rir i olabukse og knechaps på banen :)

Den nettbutikken er ikke så veldig bra egentlig, er mye bedre å besøke fysisk butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lillestrøm, har handlet der fra jeg var barn. Er ikke så glad i Hööks og Horze til annet enn forbruksvarer, liker kvalitetsprodukter (Pikeur, Ariat osv.) når ting skal vare og holde seg pent lenge. Har heldigvis tilsvarende her jeg bor nå, på Jarlsberg travbane. Litt som hest og hund, rotete og trangt, men de har mye bra. Lillestrøm H&H ligger rett ved torget nå, der det lå en eiendomsmegler før.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...