Gå til innhold
Hundesonen.no

No limit obedience online-kurs


Helianthus
 Share

Recommended Posts

Er det noen har tatt det første onlinekurset til No limit obedience? Etappe 1, blir det vel. Hva er inntrykket, er det verdt pengene .. ?

3600,- (tror jeg det var) er ganske mye penger, men jeg synes det er så vanskelig å finne et passende kurs i nærheten som ikke er vanlig valpekurs, men samtidig er et sånt "danne grunnlaget"-kurs for senere lydighetskurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har deltatt på første del, og blir nok å ta del to også. Kurset er veldig bra lagt opp, og det er god informasjon og mange, mange filmer som viser hvordan ting skal gjøres. Det legges ut bonusmaterialer, det er ett diskusjonsforum der også kursholderene bruker å delta slik at selv om man ikke får personlig oppfølging, så blir det en generell oppfølging. Noe som fungerer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje, men går og siklar på det. Det varer ganske lenge gjer det ikkje? Ser etappe 2 skal byrje no snart, men finn ingenting om når etappe 1 evt startar att.

Jeg har forstått det som at etappe 2 varer i 12 uker, men jeg husker ikke om etappe 1 varte like lenge. Etappe 1 er også mest aktuelt for meg, men kjedelig å måtte vente. Jeg kunne selvsagt startet rett på etappe 2 (som startet idag), men da kommer vi til å bli hengende etter fordi vi mangler en del grunnleggende ferdigheter. Har du "Från valp till stjärna"? Jeg synes som sagt at 3600,- er rimelig mye uten personlig feedback, men en annen mulighet er jo å lete opp youtube-videoer og bruke boken for å lage online-treninger. :)

Kjenner ikke til den som nevnes i startinnlegget men kjenner flere som har gått kurs her, både foundations og rc kurs. De har vært veldig fornøyde :)

Silvia har også valpekurs og triksekurs :)

http://www.lolabuland.com/online-classes/foundations-class/

Det så spennende ut! Nå starter ikke kurset før i september, så da har jeg god tid til å tenke iallfall :)

Fenzi Dog Sports Academy har et lignende konsept, men mange ulike kurs og instruktører.

og klickerklok har onlinekurs.

Klickerklok.se er selvsagt en mulighet. Jeg har vært observatør på et grunnkurs, og det var ganske vanskelig å motivere seg som observatør .. som er noe av grunnen til at jeg er skeptisk til no limit sine kurs; fordi de mangler den personlige oppfølgingen. Skal jeg ta kurs hos klickerklok så blir det definitivt som fullverdig deltager. Det verste med klickerklok er vel måten det er lagt opp med bruk av blogginnlegg som forelesninger og kommentarfeltet til posting av videoer fra deltagerne og feedback fra Fanny og Thomas. Er det fortsatt sånn?

Har deltatt på første del, og blir nok å ta del to også. Kurset er veldig bra lagt opp, og det er god informasjon og mange, mange filmer som viser hvordan ting skal gjøres. Det legges ut bonusmaterialer, det er ett diskusjonsforum der også kursholderene bruker å delta slik at selv om man ikke får personlig oppfølging, så blir det en generell oppfølging. Noe som fungerer bra.

Artig å høre fra noen som er fornøyde. Det gjør avgjørelsen enda vanskeligere ;) Var det mange deltagere? Mange som deltok aktivt i forumet, la ut videoer og sånn? Føler du at du fikk bra utbytte av kurset? Gikk det greit å trene på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...