Gå til innhold
Hundesonen.no

Høner - litt detaljespørsmål


TonjeM
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Aaaaaw... verdens fineste små høner og nusselige lille hane Bikkjene er mer "Se de har satt super-middag i bur, sikkert en Nina Ottesen leke, bare å finne ut av hvordan man får tak i godsakene"! Få

Vi har hatt en del raser etter hvert, bl.a. skånske blommehøns, sussex i vanlig og dverg, dvergaustralorps, dvergkochin, brun italiener, plymouth rock, silkehøns, minorka, hvit italiener, lohmann etc.

Fikk du deg høner? Ble nysgjerrig -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fant ikke anne

Posted Images

Lyste alle idag. Tok ut 5 som det tydelig ikke var liv i. Noen få jeg er usikker på om har stoppet opp (2-3). Så ganske mange med liv i da :D

Høres bra ut! Blir veldig spennende å se! :D Noe svinn pleier det å være. Gleder meg til bilder av små pippiper :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan man lage hønsehus av paller? Altså "skjelettet" til huset er paller, man putter isolasjon inni, og kler utsiden og innsiden med noe fornuftig, og voilà?

Alt kan lages av paller.. :P Typen min har tenkt å kanskje gjøre det sånn, men tror resultatet blir penere dersom man velger en mer tradisjonell løsning.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...