Gå til innhold
Hundesonen.no

Showleads (utstillingsbånd)


Recommended Posts

https://www.facebook.com/kensingtongateshowleads

Velkommen til Kensington Gate Showleads! Vi kan tilby showleads (utstillingsbånd) i slitesterk paracord med lekre perledetaljer i mange varianter. Paracord er bare ca 3 mm tykt, men har en bruddstyrke på ca 150 kg. Ferdige showleads presenteres på denne siden og koster 220 kr. Porto innenfor Norge spanderer vi, samt en fin oppbevaringspose i rød fløyel. Ødelagt bånd? No problemo! Vi reparerer og returnerer gratis. Kvantumsrabatt? Klabert! 1 showlead 220 kr - 2 showleads 390 kr (spar 50 kr) - 5 showleads 800 kr (spar 300 kr!). For andre rabattavtaler, ta kontakt. Du kan betale gjennom nettbank eller PayPal. Har vi ikke akkurat det du ønsker deg? Custom design showlead koster fra 240 kr og oppover. Alle bånd, inkludert ferdige design, kan leveres i ønsket lengde og enten med liten karabinkrok eller løkke til å feste i strupelenke (kan også brukes som retrieverbånd). Det er en løkke i enden til å holde i for handleren. Ta en titt på våre showleads! Har du andre spørsmål, hører vi gjerne ifra deg. Og følg med - på Facebooksiden kommer det plutselig tilbud og konkurranser! :bananas:

Hvilken kategori liker du best?

Sus og Dus showleads

For jentene og guttene i ringen som liker det delikat og smakfullt

10351681_291708674324151_156481835629144

Tøffe Tøffe-tøff Showleads

For de ekstra tøffe guttene og jentene i ringen

10407592_285440228284329_919191332347177

Knalle Knæsj Showleads

For de ekstra søte jentene og guttene i ringen
10397836_291708490990836_238805853304102
  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noe sånt passe en boxer tro? :) Må man ha halsbånd i tillegg, eller er det sånn at man ikke trenger det?

Man kan enten få det med en liten karabinkrok eller man kan få en liten løkke på så man enten kan feste det i strupelenke eller bruke det som retrieverbånd. Men det skal være sagt at selv om paracord er sterkt, så er det ikke det mest behagelige alternativet hvis man har en veldig sterk hund fordi det er såpass tynt. Da er det kanskje bedre å gå for noe litt tykkere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan enten få det med en liten karabinkrok eller man kan få en liten løkke på så man enten kan feste det i strupelenke eller bruke det som retrieverbånd. Men det skal være sagt at selv om paracord er sterkt, så er det ikke det mest behagelige alternativet hvis man har en veldig sterk hund fordi det er såpass tynt. Da er det kanskje bedre å gå for noe litt tykkere. :)

Ja, sant det, det blir kanskje i tynneste laget. Skal tenke litt på det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det, det blir kanskje i tynneste laget. Skal tenke litt på det :)

Ubehaget er på handlerens side, altså ;) Kan jo si ifra om jeg skal på noen utstillinger framover, så kan du få prøve.

Juhu! Passer de til en Puli mon tro?

Alt kler den smukke :)

Føler på meg at Angus trenger et Tøffe Tøffe-tøff showlead etter hvert :D

Det var derfor jeg begynte med dette - fordi jeg ville ha meg Tøffe Tøffe-tøff showleads og ikke fant det noe sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehaget er på handlerens side, altså ;) Kan jo si ifra om jeg skal på noen utstillinger framover, så kan du få prøve.

Alt kler den smukke :)

Det var derfor jeg begynte med dette - fordi jeg ville ha meg Tøffe Tøffe-tøff showleads og ikke fant det noe sted ;)

Jeg er jo veldig sjeldent på utstilling, så det er jo egentlig ikke noe stort problem. Litt ubehag får vi vel tåle :P Men skal se om de har på ullared i helga, hvis ikke hører du kanskje fra meg igjen. Hvor lang er leveringstiden? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo veldig sjeldent på utstilling, så det er jo egentlig ikke noe stort problem. Litt ubehag får vi vel tåle :P Men skal se om de har på ullared i helga, hvis ikke hører du kanskje fra meg igjen. Hvor lang er leveringstiden? :)

Skal ikke skryte på meg å være så mye på utstilling selv, da ;) Leveres normalt dagen etter betalingen er registrert.

Jeg syntes det i kamogrønt var så fint! Hvordan ser hele greia ut, altså der det sitter rundt halsen og sjølve håndtaket? Og hvor tungt er det med steinene sånn midt på? Jeg synes det er så dumt med de båndene som blir hengende i vinkel pga mye bling...

Halsstykket bestemmer du selv. Det kan bestilles som en liten løkke som festes direkte i halsbåndet. Det reduserer også vekten slik at man reduserer sjansen for "knekk" på båndet om struphalsbåndet er litt langt.

10416628_291801677648184_286613697723968

Det andre alternativet er en liten karabinkrok på 4 cm som du ser til høyre på bildet. Til venstre ser du standard håndtak med ballknute. Kan leveres sydd i stedet for ballknute, ellers er jeg alltid villig til å kikke på andre løsninger.

Jeg prøver å holde vekten på blinget såpass lav at båndet ikke mister "formen" når det henger slakt. Jeg fristiller selv på løst bånd, så det er litt vesentlig for meg. Samtidig er det mye som spiller inn, for eksempel hvor slakt båndet er (om i det hele tatt), hvor handler står i forhold til hunden, høyden på hunden etc. Derfor er det greit at blinget kan flyttes på om man bruker en vennlig, men bestemt hånd. Da kan man ha det som man selv syntes er mest naturlig. (Skal se om jeg finner noen bilder av slakt bånd i bruk)

Ser ut til at samlinga vår må utvides ytterligere, gitt! Går det an å få råsa paracord med hodeskaller? Det hadde i såfall vært helt awesome!

Pink punk! Det får vi så klart til! :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm går det an å lage noe knæsj grønt? Meesha røk ene utstillingslina si og den andre har jeg mistet, så vi trenger ny til høsten gitt!

Kommer an på hvor knæsj - har militærgrønt bånd, men ikke type eplegrønn eller noe. Men knallgrønne perler har jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...