Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellerudsletta 8-9.februar


WheatenMali
 Share

Recommended Posts

Var det ingen her ?

Jeg var der i dag, og må skryte litt :P

Stilte min egen Patshabel's Ånly to, hun ble 2.btk, kun slått av datteren til Oscar, og det er helt greit :D

Mitt eget oppdrett fikk cert og ble BIR 15mnd. Gammel!

NJV-13 Finest Call A trick Of the tail "Dennis" :D

post-149-1391978019,4612_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ingen her ? Jeg var der i dag, og må skryte litt :P Stilte min egen Patshabel's Ånly to, hun ble 2.btk, kun slått av datteren til Oscar, og det er helt greit :D Mitt eget oppdrett fikk cert og ble BIR 15mnd. Gammel! NJV-13 Finest Call A trick Of the tail "Dennis" :Dhttp://hundesonen.no/forum/public/style_images/master/attachicon.gif ImageUploadedByTapatalk1391978018.770316.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
Var så moro å være med dere som ekstra-hånd når det gikk SÅ bra :) Dennis er superlekker og kommer bare til å bli bedre. Vel fortjent! Gratulerer igjen :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille troll fikk blått begge dager (og litt snodige kritikker), men er fornøyd alikevel. Fikk to gode opplevelser i ringen, i dag fikk dommer lov til å se på tennene hennes uten assistanse :) Så det går fremover!

Mest fornøyd er jeg med gamla :) Stilte for første gang i veteran og for russisk dommer. Flat rød og en fantastisk kritikk :) Hun syntes det var kjempegøy på utstilling igjen, så spørs om hun skal få være med litt mer fremover (men først etter at hun har fått av seg sideflesket :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stilte bare på søndagen, Dixon fikk excellent 2CHK CK 3BHK med R-Cert, Cana fikk excellent 1JKK cK 3BTK og Vitani fikk excellent 1AKK CK 1BTK BIM med CERT :)
Og lille Fjappy slo til med excellent 1JKK CK 1BHK CERT og BIM :D han er 10mnd gammel og veldig uferdig i kroppen så dette gikk over all forventning :) 4x CK av 4, og alle med flotte kritikker :)

1505589_10151874687992595_1839037984_n.j

1660895_10151874689967595_676317729_n.jpVeldig rart at BIR rosetten er så mye mindre, spesielt når det var Norsk Welsh Corgi Klubb som arrangerte, eurasierne hadde like store rosetter

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora stilte i valp på lørdag og ble nummer 2 i klassen. På søndag stilte hun alene i junior og fikk excellent, men ingen ck.

Kritikken:

"9 mnd. Feminint hode. Godt uttrykk. Korrekt bitt. Utmerket neseparti. Velplasserte øyne ønskes en anelse mindre. Utmerket hals og kropp. God benstamme. Normalt vinklet. Kunne beveget seg med mer energi. Korrekt ansatt hale. Utmerket pels og temperament."

Stilte også Fredrik på lørdag som ble beste hanne og BIM, og Jäger på søndag som fikk ck og ble 2 beste hanne. :)

Fredrik: 1658156_10152213294365225_841367295_o.jp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace stilte i valpeklassen fra 4-6 mnd,men synes dommerene har litt rar prioritering eller kanskje det bare er meg :D

På lørdag blei Ace 2 beste hannhund.Dommeren fortalte både hun som vant og meg at han likte Ace mye bedre og han var mye bedre utviklet,men pga at han som var 7,5 mnd hadde mere pels så måtte han sette den hannen først(denne hannen var 7,5 mnd).

Kritikken var: 4,5 mnd,deilig hodet&uttrykk,velformede øyne,korr ører,smuk hals,sterk rygg,velvinklet&velgående for alder,herlig pels&temp.

På søndag blei Ace 2 beste i sin klasse og det var en livredd sheltie som vant(dommeren fikk ikke ta på den en gang).Dommeren lurte på om Ace hadde begge steinene for hun kjente kun en og jeg viste hvor den andre lå..Det endte med at hun plasserte den redde sheltien foran oss.Hun sa også at hun likte Ace mye bedre da han var mye bedre utviklet på alle punkter,men siden han kun hadde fått ned en stein så måtte hun plassere den andre først selv om hun kjente begge to..

Kritikken fikk jeg ikke da noen hadde tatt med seg feil kritikk hjem :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace stilte i valpeklassen fra 4-6 mnd,men synes dommerene har litt rar prioritering eller kanskje det bare er meg :D

 

På lørdag blei Ace 2 beste hannhund.Dommeren fortalte både hun som vant og meg at han likte Ace mye bedre og han var mye bedre utviklet,men pga at han som var 7,5 mnd hadde mere pels så måtte han sette den hannen først(denne hannen var 7,5 mnd).

 

Kritikken var: 4,5 mnd,deilig hodet&uttrykk,velformede øyne,korr ører,smuk hals,sterk rygg,velvinklet&velgående for alder,herlig pels&temp.

 

På søndag blei Ace 2 beste i sin klasse og det var en livredd sheltie som vant(dommeren fikk ikke ta på den en gang).Dommeren lurte på om Ace hadde begge steinene for hun kjente kun en og jeg viste hvor den andre lå..Det endte med at hun plasserte den redde sheltien foran oss.Hun sa også at hun likte Ace mye bedre da han var mye bedre utviklet på alle punkter,men siden han kun hadde fått ned en stein så måtte hun plassere den andre først selv om hun kjente begge to..

 

Kritikken fikk jeg ikke da noen hadde tatt med seg feil kritikk hjem :hmm:

OT men, jeg blir faktisk litt oppgitt over dommere som setter livredde hunder først. Var en juniortispe i Langesund, som prøvde og vri seg ut av båndet, kastet seg bakover og gjemte seg bak handler når dommeren skulle kikke på henne. CK og klassevinner. Veldig synd syns jeg:-(

Uansett, du får jo mye skryt av lille Ace, og han er jo bare en baby, så de gode plasseringene kommer helt sikkert :D

Og gratulerer til alle andre som er fornøyde :D nange flotte hunder på sonen!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille hjemmestrikkede Mischa ble BIM valp på lørdag, slått av bror sin :)

På søndag ble hun BIR og broren ble BIM (det var 5 valper begge dager).

De blir straks 5 måneder og var kjempeflinke begge småttingene, tannlause og rare som de er.

I tillegg ble hun også BIS4 valp, hun var så flink selv om hun egentlig var dødstrøtt og jeg er så stolt over frosken min!

:ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der med Kol, fjerde forsøket på championatet og denne gangen satt den! :jump::jump::jump::jump:

CERT og BIR på lørdagen for dommer Petru Muntean

BIR og shortlisted i gruppa på søndag for Theo Leenen og petru Muntean!

Stolt gutt!

NO CH Elite Kings Coliseum - Oppdretter i Spania er ikke lite stolt :P

4481017_orig.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...