Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 636
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Det skjer jo ikke stort hos oss liksom, jeg er lat og gidder ikke å finne på så mye annet enn å dra på turer i området rundt her. MEN - på fredag tikket det inn albueresultater på den lille blomsten,

Posted Images

Jeg håper Jäger får treffe den blomsten mens den enda er mye knupp :wub: .

Det MÅ vi få til :D.

Nommin :wub:

Du- kan vi bytte? Du kan få en langbeint pøbel med fryktelig mye sjarm, og så kan jeg knusekose litt på den der :wub::wub::wub:

*Ler*. Hun har jo helt feil farge, vøtt, jeg kan jo ikke ha en sånn lys sak her i hus :D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅ vi få til :D.

*Ler*. Hun har jo helt feil farge, vøtt, jeg kan jo ikke ha en sånn lys sak her i hus :D.

Og godt var det for jeg fikk litt dårlig samvittighet for forslaget mitt. Stakkars Prima, som bare er litt grevling for tida. Gleder meg til å følge Miss Aylar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og godt var det for jeg fikk litt dårlig samvittighet for forslaget mitt. Stakkars Prima, som bare er litt grevling for tida. Gleder meg til å følge Miss Aylar :)

:lol:

Grevlinger skal ikke undervurderes! :wub:

*ler*

Grevlinger er sjarmerende de, er bare litt mye lyd av og til :P

Jeg håper jeg ikke får sånn grevlingsak i hus her altså... jeg trenger ikke den sjarmen, kjenner jeg *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at du reiste for å hente valpen, og det var full kaos. Du endte i USA måtte hilse på Barak Obama før du fikk forlate landet( sikkerhets greier), og du fornærmet hans kone med så si at deres hund Bo hadde dårlige vinkler og var rampete. Du er herved utestengt fra USA på livstid.

Så måtte du ta båt til Polen, og derfra pirattaxi. Og sjåføren var forelsket i en dame som bodde i Finland, så han kunne kjøre deg helt hjem- men du avslo for han elsket katter og øgler og hadde med seg begge deler i bilden.

Du kom omsider fram, og lille Aylar var blitt solgt til......... USA! De hadde tatt feil av henne og en hannhund i kullet. Og siden du ikke kom inni USA mer, så gikk det jo ikke så greit å få byttet. Så da endte du opp med å kjøpe en palme, hyret en mann til å kjøre deg til Norge. På veien plukket du opp et av Willys ukjente avkom, og presenteret denne som valpen. Men vi GJENNOMSKUET DEG!!!!

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at du reiste for å hente valpen, og det var full kaos. Du endte i USA måtte hilse på Barak Obama før du fikk forlate landet( sikkerhets greier), og du fornærmet hans kone med så si at deres hund Bo hadde dårlige vinkler og var rampete. Du er herved utestengt fra USA på livstid.

Så måtte du ta båt til Polen, og derfra pirattaxi. Og sjåføren var forelsket i en dame som bodde i Finland, så han kunne kjøre deg helt hjem- men du avslo for han elsket katter og øgler og hadde med seg begge deler i bilden.

Du kom omsider fram, og lille Aylar var blitt solgt til.... USA! De hadde tatt feil av henne og en hannhund i kullet. Og siden du ikke kom inni USA mer, så gikk det jo ikke så greit å få byttet. Så da endte du opp med å kjøpe en palme, hyret en mann til å kjøre deg til Norge. På veien plukket du opp et av Willys ukjente avkom, og presenteret denne som valpen. Men vi GJENNOMSKUET DEG!!

Å herlighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at du reiste for å hente valpen, og det var full kaos. Du endte i USA måtte hilse på Barak Obama før du fikk forlate landet( sikkerhets greier), og du fornærmet hans kone med så si at deres hund Bo hadde dårlige vinkler og var rampete. Du er herved utestengt fra USA på livstid.

Så måtte du ta båt til Polen, og derfra pirattaxi. Og sjåføren var forelsket i en dame som bodde i Finland, så han kunne kjøre deg helt hjem- men du avslo for han elsket katter og øgler og hadde med seg begge deler i bilden.

Du kom omsider fram, og lille Aylar var blitt solgt til.... USA! De hadde tatt feil av henne og en hannhund i kullet. Og siden du ikke kom inni USA mer, så gikk det jo ikke så greit å få byttet. Så da endte du opp med å kjøpe en palme, hyret en mann til å kjøre deg til Norge. På veien plukket du opp et av Willys ukjente avkom, og presenteret denne som valpen. Men vi GJENNOMSKUET DEG!!

OMG!!!! Jeg tror jeg dævver *ler så jeg tisser på meg* :rofl:

Jeg håper du ikke er sanndrømt :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens vi venter på blomstringstiden....

Her er pappa i aksjon med sine sauer...

1509870_3913101642836_345392116_n.jpg

1504006_3913101762839_1836127342_n.jpg

1545048_3913100722813_221235441_n.jpg

1461672_3913101202825_445801983_n.jpg

Muligens litt til forveksling lik sauene :lol:

Han blir visst litt smått ivrig da, og går litt for tett på dyra, men sauene er vant og hunden snill, så *ler*.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...