Gå til innhold
Hundesonen.no

Bsbk 28-29 september


Shlush
 Share

Recommended Posts

Storm fikk excellent og fin kritikk av dommeren så jeg er veldig fornøyd!

Kritikk:

1 år gammel svart/hvit hannhund, herlig temperament, i dag ganske pelsløs, noe høystillet og behøver selvfølgelig lang tid på å utvikles. Velformet hode, bra ører, sterk rygg, bra bein og poter, beveger seg bra og viser seg på en fin måte i ringen.

Dommeren sa at han fortsatt bar preg av at han er ung, men at han vil utvikles og bli meget bra når han vokser til. Det viktigste var gemyttet, og Storm var en veldig trivelig gutt
:)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR valp på Lykketrollet, i stor konkurranse med seg selv.

Dommeren falt pladask for den lille og etter kritikken var ferdig skrevet hadde han "opplæring" av ringsekretæren :lol:

Han var overbevist om at frøkna hadde en lovende fremtid og mente at oppdretteren skulle være veldig stolt! "A high quality youngster" :wub:

Kritikken:

Strong scissor bite. Well balanced fem youngster.

Exc head + expression + topline + prop + angulations + feet + chest + tail.

Exc coat in structure and colour.

Moves fluently + parallell. Lovely temprament.

Upl i gruppen for annen dommer, men trøtt liten Lykke gjorde en fin figur, hadde muligens noe høy fart. Følte et øyeblikk at jeg løp bak en schæfer :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultater fra dagen? :-)

Nico ble 3BHK :-) 4 av Nicos avkom stilte også, alle fire med excellent og to med ck. en datter ble 4btk og en sønn finn rescert og var 5 beste hannhund. Vi er førnøyde med dagen. I morgen skal vegas stille ;)

Hvordan gikk det med dere på dag to da? Siden Lykke var i konkurranse med seg selv ble jeg nysgjerrig på hvor dere var.

Gratulerer til alle fornøyde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med dere på dag to da? Siden Lykke var i konkurranse med seg selv ble jeg nysgjerrig på hvor dere var.

Gratulerer til alle fornøyde :D

Jeg ble stuck på dalmatinerspesialen :P siden Nico valgte den travleste dagen til å bli beste hannhund og BIM! :-D hehe!!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...