Maria Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Hadde vært hyggelig det, om dere tok turen. Vi kunne prøvd å finne en dato litt frem i tid også se om flere vil være med? Er f.eks. fint å gå flere steder i marka ved Mariholtet. Østmarka mao. Man kan gå fra Østmaskssetra (det ligger ovenfor Bøler, da), fra Visperud, fra Bjørndalen etc. Mange muligheter! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Jeg bor på Økern, så det er ikke langt unna. Kvarter ca. Bare fint å kunne bli satt litt på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg og Timmi blir gjerne med på langtur. Går helt fint å ta toget dit bort :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Kanskje vi skulle prøvd på en førjulstur? Jeg reiser vekk 19. desember, men før det har jeg mulighet både på dagtid og enkelte ettermiddager/kvelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg kan ikke være med før jul, men stiller på nyåret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg kan være med i en helg etter nytt år feks... greit at det er en helg for liten bit å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Jeg må se an nyåret. Skal begynne med 100% fokusert masteroppgaveskriving og tør ikke legge noen planer før jeg vet hvordan ting blir ift det. Men jeg er åpen for forslag når nyåret er her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Nå fikk jeg lyst til å bli med på hundetur med mange! Nærmeste for meg er visperud (hvis man skulle gått langt innover der borte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Hva med førstkommende lørdag? (14desember) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2013 Jeg kan muligens, men tror ikke jeg har bil den dagen. Så da blir det knot å komme seg langt vekk fra Hanaborg hm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Søndag bedre kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Bedre, men må fortsatt få låne bil. *holder på å kjøpe egen i disse dager* Flere som vil være med, da? Edit: Minien min fikk løpetid i går hun forresten. Det et kanskje kjipern å ha med på tur når andre har hannhunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 14. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2013 Lettere å utsette det litt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winnepoo Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2013 Vi blir gjerne med på tur en dag er ikke så lenge siden vi flyttet til Lørenskog så hunden vår får desverre ikke sosialisert seg like mye som før. Kjenner ingen med hund her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2013 Nå har vi fått oss egen bil i alle fall Så nå er vi med på tur snart. Romjula eller nyåret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Hva med til helgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Vi kan sikkert finne en tid ila. helgen vi i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amig0 Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Jeg kan være med til helgen, så lenge det er etter klokka 16 på fredag og lørdag, og etter 17 på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Formiddagen er stort sett allright uansett synes nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Foretrekker også helt klart å gå på formiddagen mens det er lyst. Hva med lørdag kl 11 en plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Mulig vi henger oss med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 Fler som vil være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 Jeg synes 11 er litt tidlig jeg, men 12 er bedre for en som liker å sove. Men hvis folk er med på 11 er det ok. Jeg kan godt være med, men vil gjerne vite at det blir litt oppmøte. Mye å rekke på en lørdag.. Og hva med sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 Jeg syns også 11 er tidlig. Men så har jeg sovet til 2 den siste tiden da.... På tide å snu døget nå... Er det sånn at man tenker å ha hundene løse? Eller? Må også vite sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 Greit nok med kl 12. Jeg er bare kjent i lillomarka...Vi kunne gått der om ingen andre har noen andre forslag? Går vi i marka er det vel greiest å ha hundene løse tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts