Gå til innhold
Hundesonen.no

Flaskepusebebiser


Sanne
 Share

Recommended Posts

Jeg kommer så snart de ikke dør på seg av ennå en fremmed, vettu! :D Gleder meg til å hilse på dem!

Yay! :ahappy: De er allerede tryggere! Fått spille et kattespill på pad'en også, og det var stor stas! Så det kommer seg time for time :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenkte bare slenge ut noen bilder av ekstremt søte små her også. Vi flasker opp disse, siden kattemammaen ble alvorlig syk og hun som eier kattemor har jobb, barn og tre av søsknene til disse å flaske

Takk for det altså tro meg,jeg kan fortelle om og om igjen rundt dette temaet Først kan jeg svare litt konkret på spørsmålene dine, etterpå kan jeg skrive litt generelt! Jepp de som er leverings

Samboer har tatt noen herlige bilder av bebisene Xenajenta Flink å spise maten sin Solan vil bare ut å gå Ganske flink også Og Ares da,lille filosofen. Sånn sitter han å bare stir

Posted Images

Vet du hva, jeg har så lyst på Ares at jeg nesten har litt vondt i magen. :blink: Har nesten ikke klart å slutte å tenke på ham etter at han sov i hendene mine. Tror du det blir vanskelig å overbevise sambis om å ta inn en katt til i vår fantastiske 40 kvm leilighet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte :wub:

Har selv tre små hjemme nå, født i går, og de har også fått egen tråd her på forumet :) Må bli en del sonenpuser nå ;)

Pass deg, Tinkie! Jeg skulle besøke oppdretteren til Maane for å se på en voksen katt hun skulle omplassere, og mens vi var der sovnet en liten kattunge i fanget mitt. Den hadde aldri gjort det hos oppdretter. Kattungen heter Hydra og bor nå hos meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte :wub:

Har selv tre små hjemme nå, født i går, og de har også fått egen tråd her på forumet :) Må bli en del sonenpuser nå ;)

Pass deg, Tinkie! Jeg skulle besøke oppdretteren til Maane for å se på en voksen katt hun skulle omplassere, og mens vi var der sovnet en liten kattunge i fanget mitt. Den hadde aldri gjort det hos oppdretter. Kattungen heter Hydra og bor nå hos meg :P

Fysj! Ikke si sånn :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg har så lyst på Ares at jeg nesten har litt vondt i magen. :blink: Har nesten ikke klart å slutte å tenke på ham etter at han sov i hendene mine. Tror du det blir vanskelig å overbevise sambis om å ta inn en katt til i vår fantastiske 40 kvm leilighet? :lol:

Aaaw! Ares er fantastisk skjønn da :wub: Neida, ta han med neste gang, så skal du se han smelter fort :lol: Og jeg synes jo Minion trenger en pusevenn. og tenk så flott han blir ved siden av Kuro og Minion :D

Kjempesøte :wub:

Har selv tre små hjemme nå, født i går, og de har også fått egen tråd her på forumet :) Må bli en del sonenpuser nå ;)

Pass deg, Tinkie! Jeg skulle besøke oppdretteren til Maane for å se på en voksen katt hun skulle omplassere, og mens vi var der sovnet en liten kattunge i fanget mitt. Den hadde aldri gjort det hos oppdretter. Kattungen heter Hydra og bor nå hos meg :P

Ja har sett tråden din :wub: Er jo stor fan av Maane, så det er klart jeg har vært innom tråden og sett pusebebisene hennes :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw! Ares er fantastisk skjønn da :wub: Neida, ta han med neste gang, så skal du se han smelter fort :lol: Og jeg synes jo Minion trenger en pusevenn. og tenk så flott han blir ved siden av Kuro og Minion :D

Fysj. :aww: Han synes ikke de er noe søte når de er så små, men da jeg viste ham bilde av den neste gruppa du fikk inn, så smeltet han :lol: Så jeg tror ikke han blir med noen sinne altså, for han har selvinnsikt nok til å vite at da blir det ennå en katt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Tinkie! :ahappy: Jeg skal spamme sonen så alvorlig med bilder av småpusene når de blir eldre :lol:

Poter: Ja det er veldig givende! :ahappy: Det er dette vi skal bruke sommeren vår på. Flere som mener vi kaster bort sommeren, men hva er vel bedre enn å hjelpe noen som trenger det! :)

___

De eldste er mye tryggere allerede. De er fremdeles livredd våre dyr og spytter så snart de ser Shensi. Men hun bryr seg ikke, så der tror jeg de skjønner fort at hun ikke er ute etter dem. Og får hun seg noen klaps på veien, ja så får det bare være :)
De minste er mye stødigere på bena og begynner så smått å minne om minikatter, og ikke bare åmer :lol:

Skal legge ut bilder litt senere av alle 7 :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaw, håper det går bra med han! :cry:

Nei ikke jeg heller, jeg føler vi bruker tiden svært fornuftig! :ahappy:

Bilder av to av nykomlingene. 3 av de er ganske beskjedne, så hadde visst bare fått bilder av han tryggeste og ene jenta :)
485819_10151642534746293_1742668112_n.jp
Ene jenta til venstre og tryggeste av dem alle til høyre. Han er dødskul :wub:

945546_10151642534911293_993187844_n.jpg
Hun er usedvanlig vakker da :wub:

426593_10151642535071293_493027821_n.jpg

Og han er kjekkas! :wub:

969399_10151642535186293_1548579513_n.jp

Han oppdaga et beist i sofaen :shocked:

945608_10151642535216293_1213507125_n.jp

Så da måtte han ha stirrekonkurranse. Så tøff vett :lol: Shensi er beistet :lol:

936274_10151642535276293_1825191695_n.jp

Se på det søte feminine fjeset på henne da :wub:

8499_10151642535331293_268780833_n.jpg

Elsker fjeset hennes!

922908_10151642535401293_267176556_n.jpg'

"Noe kos på gang eller??" :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig livlig til å være så liten, men han er ikke flink til å få i seg nok mat. Virker som han blir fort sliten, for han sovner lett om jeg legger han inntil puppen. Han prøver litt, og så bare sovner han. Jeg la til et bilde i tråden som viser forskjellen på han og den største. Da ser man hvor mye de har utviklet seg på to dager, han ser ut som nyfødt enda.

Fine puser! Veldig feminin hun jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig livlig til å være så liten, men han er ikke flink til å få i seg nok mat. Virker som han blir fort sliten, for han sovner lett om jeg legger han inntil puppen. Han prøver litt, og så bare sovner han. Jeg la til et bilde i tråden som viser forskjellen på han og den største. Da ser man hvor mye de har utviklet seg på to dager, han ser ut som nyfødt enda.

Fine puser! Veldig feminin hun jenta :)

Oi! Han var virkelig liten ja :shocked: Har du sjekket om det er noe galt med han da? Åssen er Maane til han?

Håper grammene kommer sigende på han fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt som en kan se, men hun fikk p-piller i deler av graviditeten, for vi trodde ikke hun var det, så det kan ha påvirket utviklingen. Han har blødd litt bak, men var innom veterinæren og de sa det gikk bra så lenge det hadde slutta og det var friskt blod. Har fôret han to ganger i ettermiddag/kveld og tenkte å gjøre det en gang til før jeg legger meg. Føler meg slem, han vil jo egentlig ikke ha stakkars lille.

Maane er flink med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt som en kan se, men hun fikk p-piller i deler av graviditeten, for vi trodde ikke hun var det, så det kan ha påvirket utviklingen. Han har blødd litt bak, men var innom veterinæren og de sa det gikk bra så lenge det hadde slutta og det var friskt blod. Har fôret han to ganger i ettermiddag/kveld og tenkte å gjøre det en gang til før jeg legger meg. Føler meg slem, han vil jo egentlig ikke ha stakkars lille.

Maane er flink med han :)

Får virkelig håpe det går seg til altså :hug: Fælt, for man vet jo ikke helt hva man skal gjøre heller :hmm: Godt Maane tar seg av han da! :wub:

Hvis ikke det er en liten Pixie, så vet ikke jeg! Utrolig vakker!

Haha, ja hun hadde kledd det navnet faktisk :wub: Men det er dyrebeskyttelsen som har gitt de navn. Vi får vel vite navnene i morgen. Foreløpig går de bare under jentene, han uten hvitt og den tammeste :lol: Hun er fantastisk vakker og skjønn :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være forbudt å poste bilder av sånne pusebebiser - kjenner jeg er så glad for at husverten min ikke tillater katter...

Tenkte det samme :lol: Mannen min nekter å ha katt, ellers hadde jeg sikkert hatt en hel haug. Selv om fornuften min sier veldig nei :lol: Supersupersøte, er de :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det fire pusebebiser til i løpet av dagen. Disse fra dyrebeskyttelsen. Vet ikke så mye om dem, annet enn at de var dumpet i en eske :cry: Bilder kommer vel i løpet av dagen :)

Du vet ikke tilfeldigvis om de kommer fra Kristiansund? De lignet veldig på kattungene som ble dumpet utenfor et av hotellene her i byen, for ikke så veldig lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...