Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Ringtrening i Bergen, for "alle"?

Recommended Posts

Er det noen som vet om klubber el lign som arrangerer ringtrening for alle raser?

Planen var at vi skulle delta på Myndeklubbens treninger på Vestkanten, men det kan se ut som om de nå er på jakt etter et nytt sted å være og har tatt pause i treningen.

Christen Lang arrangerer ringtrening for shibaer nede ved brygga, men jeg mener at det også er åpent for andre raser. Send han gjerne en mail for å spørre. :)

http://www.enerhaugen.net/

Takk for tips, det skal jeg gjøre! :ahappy:

• Like 1

Buhundklubben har trening på Sartor hver søndag kl 18:00. Ved OBS. 20,- pr gang, og er åpent for alle raser.

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Den til Christen er åpen for alle raser ja, jeg har vært en del med der. Den er også gratis. Trivelig gjeng som kan anbefales! :)

(Og så er det selvfølgelig en bonus at det hender at det er med bittesmå shibavalper... :aww: )

• Like 2

Lurer på om belgisk fårehundklubb var åpen for andre raser? Men jeg har aldri vært der da, mener bare å huske jeg sjekket det opp en gang.

Miniatyrhundklubben har sluppet inn valper som ikke er alt for store på deres treninger. Det koster 50 kr da.

Forresten er det verdt å nevne at på Christen sine treninger bør du vite hvordan din rase skal stilles selv, for han stiller shibaene sine på den japanske måten - altså sånn at de skal stable beina under seg uten at noen hjelper til ved å flytte på dem. :P (Ikke skyt meg om jeg har misforstått noe nå SEC :ustol: )

Det er uansett gratis, på tirsdager klokken 18:30 ved Saltimport, rett før første tunnel utover fra Sandviken.

• Like 1

Buhundklubben har trening på Sartor hver søndag kl 18:00. Ved OBS. 20,- pr gang, og er åpent for alle raser.

Ikke dumt, kan hende vi stikker innom der en gang i blandt! :)

Lurer på om belgisk fårehundklubb var åpen for andre raser? Men jeg har aldri vært der da, mener bare å huske jeg sjekket det opp en gang.

Miniatyrhundklubben har sluppet inn valper som ikke er alt for store på deres treninger. Det koster 50 kr da.

Ok, kan høre med en av belgerdamene for mer info :)

Hun nærmer seg 10 kg nå, så hos miniatyrhundklubben blir hun nok i største laget :P

Forresten er det verdt å nevne at på Christen sine treninger bør du vite hvordan din rase skal stilles selv, for han stiller shibaene sine på den japanske måten - altså sånn at de skal stable beina under seg uten at noen hjelper til ved å flytte på dem. :P (Ikke skyt meg om jeg har misforstått noe nå SEC :ustol: )

Det er uansett gratis, på tirsdager klokken 18:30 ved Saltimport, rett før første tunnel utover fra Sandviken.

Takk for info! :ahappy:

Ok, kan høre med en av belgerdamene for mer info :)

Hun nærmer seg 10 kg nå, så hos miniatyrhundklubben blir hun nok i største laget :P

Haha, dasså! Vi fikk ha med cockeren til mamma som valp der, men hun veier jo rundt 10 kg som voksen :P Så det er kanskje noe annet, ja.

• Like 1

Du er veldig flink. :aww::D

• Like 1

Jeg har nå snakket med en bekjent som fortalte at Collieklubben har ringtrening hver torsdag på Kilden senter, kl 19.30.

Vi kommer nok til å ta en tur dit :)

Jeg har nå snakket med en bekjent som fortalte at Collieklubben har ringtrening hver torsdag på Kilden senter, kl 19.30.

Vi kommer nok til å ta en tur dit :)

Drar opp igjen denne siden det nærmer seg EDS.

Er det noen som vet om collie klubben fortsatt tillater "ikke medlemmer" på sine treninger? :)

Drar opp igjen denne siden det nærmer seg EDS.

Er det noen som vet om collie klubben fortsatt tillater "ikke medlemmer" på sine treninger? :)

Vet ikke med collieklubben, men det skal være ringtrening ved Sparkjøp på Kokstad torsdager 19:30. Er visst lagt opp som en vanlig utstilling.

Vet ikke med collieklubben, men det skal være ringtrening ved Sparkjøp på Kokstad torsdager 19:30. Er visst lagt opp som en vanlig utstilling.

Så flott, det er jo rett oppi gaten her! Hvem arrangerer det? :)

Så flott, det er jo rett oppi gaten her! Hvem arrangerer det? :)

Ikke sikker, har fått vite om det via andre, og ikke surret meg avgårde enda.

• Like 1

Denne går oppdretterene våre på! :)

Ikke sikker, har fått vite om det via andre, og ikke surret meg avgårde enda.

Det høres midt i blinken ut, satser på å få deltatt en eller to ganger før vi reiser :)

Takk for tips!

Det høres midt i blinken ut, satser på å få deltatt en eller to ganger før vi reiser :)

Takk for tips!

Var der et par ganger før sommerferien, tror det er noen collie-folk som driver det. Koster 20 kr per gang.

Mest små hunder, men alle er velkommne :)

• Like 1

Var der et par ganger før sommerferien, tror det er noen collie-folk som driver det. Koster 20 kr per gang.

Mest små hunder, men alle er velkommne :)

Takk for info! :)

Ser ut som jeg har to ledige torsdager før EDS så da blir det greit med en en liten oppfriskning.

Vi vil gjerne være med å trene om noen ønsker :)

Jeg er primært på jakt etter noe strukturert trening :)

Da vi var på besøk hos valpen sa de at de fortsatt hadde sommerpause men hadde planer om å starte opp igjen snart. Er visst våre colliefolk som driver det. :P

• Like 2

Da vi var på besøk hos valpen sa de at de fortsatt hadde sommerpause men hadde planer om å starte opp igjen snart. Er visst våre colliefolk som driver det. :P

Takk for beskjed, så slipper noen å kjøre bomtur :)

Vet du om de legger ut info om treningene noe sted?

Forumet fortsetter under annonsen