Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening i Bergen, for "alle"?


mokken
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Hei!

Har en lappegutt som jeg har meldt på til 2 utstillinger i februar. Har veldig lyst å få øvd oss litt før vi drar på utstilling da han tror alle som skal ta på han skal kose (og da legger man seg ned, må vite) og er opptatt av alt som skjer rundt seg. Han blir 8 måneder nå i januar.

Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det som kommer frem på google er gammelt. :hmm:

Noen som vet av noe i Bergensområdet som vi kunne vært med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ilosan skrev:

Hei!

Har en lappegutt som jeg har meldt på til 2 utstillinger i februar. Har veldig lyst å få øvd oss litt før vi drar på utstilling da han tror alle som skal ta på han skal kose (og da legger man seg ned, må vite) og er opptatt av alt som skjer rundt seg. Han blir 8 måneder nå i januar.

Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det som kommer frem på google er gammelt. :hmm:

Noen som vet av noe i Bergensområdet som vi kunne vært med på?

Jeg var nå i høst på ringtrening med collieklubben,  ikke noe problem med "feil rase". Om ikke de har endret tid/sted så er det torsdager kl 19.30 ved Spar kjøp, Kokstad.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mokken skrev:

Jeg var nå i høst på ringtrening med collieklubben,  ikke noe problem med "feil rase". Om ikke de har endret tid/sted så er det torsdager kl 19.30 ved Spar kjøp, Kokstad.  :)

Okei! Det er jo innenfor rekkevidde! :)

Har du kontaktinformasjon til de som organiserer ringtreningen? Litt skummelt å komme uanmeldt. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ilosan skrev:

Okei! Det er jo innenfor rekkevidde! :)

Har du kontaktinformasjon til de som organiserer ringtreningen? Litt skummelt å komme uanmeldt. :innocent:

Nei, jeg har kun vært en gang, dukket bare opp til rett klokkeslett og ble godt tatt i mot. 

@Eplefe kjenner de som organiserer det, så hun kan sikkert hjelpe til med kontaktinfo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2016, 19.45.22, mokken skrev:

Nei, jeg har kun vært en gang, dukket bare opp til rett klokkeslett og ble godt tatt i mot. 

@Eplefe kjenner de som organiserer det, så hun kan sikkert hjelpe til med kontaktinfo :)

 

22 timer siden, Ingidano skrev:

Collieklubben har juleferie enda, neste trening er 28.1. Bare å møte opp, de er ikke skumle :) Koster 20,- pr trening for de som ikke er medlem i collieklubben.

Takk for info! :)

Da tror jeg vi prøver å møte opp den 28. også satser jeg at vi får være med. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en lappegutt som jeg har meldt på til 2 utstillinger i februar. Har veldig lyst å få øvd oss litt før vi drar på utstilling da han tror alle som skal ta på han skal kose (og da legger man seg ned, må vite) og er opptatt av alt som skjer rundt seg. Han blir 8 måneder nå i januar.

Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det som kommer frem på google er gammelt. :hmm:

Noen som vet av noe i Bergensområdet som vi kunne vært med på?

Nordhordland og nkk Bergen? Vi er også meldt på de to utstillingene :) tror jeg må prøve å få til ringtrening her og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Enits skrev:

 

Nordhordland og nkk Bergen? Vi er også meldt på de to utstillingene :) tror jeg må prøve å få til ringtrening her og :)

Nordhordaland og Etne! Etne er egentlig litt langt unna, men jeg har veldig lyst å få vært med en gang til i valpeklasse. Nordhordaland-utstillingen har han bikket over til junior. :) 

Hvis det går greit på de to så hadde jeg tenkt og også melde han på til NKK Bergen. Blir jo gøy med litt konkurranse da! ;) Vi var alene i valpeklassen i oktober i rackethallen. Kjører du på som junior eller unghund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Enits skrev:  

Nordhordland og nkk Bergen? Vi er også meldt på de to utstillingene [emoji4] tror jeg må prøve å få til ringtrening her og [emoji4]

Nordhordaland og Etne! Etne er egentlig litt langt unna, men jeg har veldig lyst å få vært med en gang til i valpeklasse. Nordhordaland-utstillingen har han bikket over til junior. [emoji4] 

Hvis det går greit på de to så hadde jeg tenkt og også melde han på til NKK Bergen. Blir jo gøy med litt konkurranse da! [emoji6] Vi var alene i valpeklassen i oktober i rackethallen. Kjører du på som junior eller unghund?

Vi stiller i åpen unghund klasse om jeg husker riktig navn [emoji14] hun er 1,5 år så var ikke så mange klasser å velge i [emoji14]

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2016, 00.14.39, Enits skrev:

Vi stiller i åpen unghund klasse om jeg husker riktig navn emoji14.png hun er 1,5 år så var ikke så mange klasser å velge i emoji14.png

 

Mente på at klassene overlappet noe. :) Men det er vel mer å hente i unghund enn i junior?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...