Aslan Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Syns Aya sier mye lurt jeg enits. Stor klem
Fillerya Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Jeg ser jo at spørsmålene mine kommer 3 måneder etter at dere allerede har snakket om de tingene jeg spør om. Men tråden er så lang og vanskelig å lete i så jeg bare spør på nytt Sånn er det når man henger etter Skulle ønske vi hadde et eget barne underforum! Men det hadde vel tiltrukket seg ekle kjærringer som man finner på kjipe kvinneforum. Jeg liker de gode sonenbarna og de fantastiske sonenmammane 2
Mari Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Jeg tenker at det er på tide med en barnetråd 2.0 snart. 500 sider er langt. Heljar pleier å ta løpesykkelen til barnehagen på morgenen. Men i dag ville han ta vogna. Dere skjønner at "jeg er litt sliten, og siden vi skal på langtur i dag, så vil jeg gjerne hvile meg litt." Når ble han så stor?? 3
Kaja Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Tok Mari på ordet og oppdrettet en 2.0! 1
Recommended Posts