Gå til innhold
Hundesonen.no

I morgen henter jeg endelig valpen min :)


Ymirheim
 Share

Recommended Posts

Som tittelen sier så får vi et nytt 4-beint familiemedlem i morgen, eller rettere sagt på lørdag da jeg flyr til Tyskland i morgen tidlig og kommer hjem på lørdag :)

Alt er klappet og klart, flybag er kjøpt inn, ny seng, halsbånd, leker osv osv...

Denne gangen har jeg styret mere enn tidligere med innkjøpene, vi har jo alt fra før da dette er den fjerde hunden vår. Men denne valpen har jeg ventet på i 2 år nå så den er litt ekstra spesiell for meg :)

Samboeren, som nekter for at han gleder seg til å få valp i hus, kom hjem med ny seng og nytt bur til den i går. Så mistenker at han gleder seg litt alikevel :)

Flyet går klokken 06.25 (!) i morgen tidlig, nesten så jeg vurderer å sove et par timer på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb i dag og la være å legge meg til å sove i kveld. Det hadde nemmelig vært krise og sovnet av :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Spennende med en valp som du har venta så lenge på :D

ja :) håper virkelig at det er slutt på uflaksen min nå, bank i bordet :)

for 2 år siden ventet jeg på valp fra et veldig spennende kull her i Norge, men tispa gikk desverre tom. Etter det skrev jeg meg på liste på et kull i Tyskland, men den tispa gikk også tom. Det neste kullet jeg skulle få fra så hoppet for det første tispa over en løpetid og når hun endelig fikk valpene så kom det desverre ikke en tispe til meg der... så da ble det å stå på liste (heldigvis førstevalg) på enda et kull, så totalt har det nå gått 2 år siden jeg egentlig skulle hatt ny valp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde tært på tålmodigheten min :lol: Da krysser vi fingra for at hun er alt det du ønsker deg!

ikke mye tålmodighet igjen her i gården nå nei.. Synes synd på den stakkarsen som evt prøver å gi meg problemer på flyplassen eller i tolla på lørdag. For da tror jeg at jeg kommer til å eksplodere:) hehe :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! Gratulerer! :D Det blir nok stas, tenker jeg; sjøl har jeg venta et drøyt år og holder på å gå på veggen :lol: Men nå er det under 3 uker til jeg også henter min, hurra! Har tilbakevendende mareritt om at jeg ikke får lov til å ta med meg valpen hjem av komplett uforståelige grunner (feks at jeg sovner under middagen hos oppdretter, ups...)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Rottiser er så vakre. Har passet på en i sommer for ett vennepar, hun var så kosete og snill, men hun skjønte ikke helt hvor stor hun var, ville sitte på fanget å få kos, ble tungt å puste for meg med 50 kg på brystet.. hehe :) Anbefaler deg å sosialisere henne med små rolige hunder, hun vi hadde var så flink med de og la seg ned for å gjøre seg mindre slik at de turde å leke med henne. Hun er bare to år og en leken unghund. Opplevde også en del fordommer når jeg gikk tur med henne, virker som om folk som ikke har kjennskap til rasen tror det er en kamphund som kan bykse til å angripe når som helst. Meget ufortjent rykte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...