Guest LXT Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg har veldig lyst til å trene hele helgen, fra lørdag tom mandag. Personlig liker jeg meg på banen ved Bogstad Camping hvor mange av oss har vært før, og kunne tenke meg å trene der om banen er ledig. Andre som vil trene? Dersom det er andre steder som er vel så bra å være på, er jeg åpen for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Da skal jeg på spesial Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg kan kanskje på søndag? Lørdag er det basenjispesial på Bogstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg kan hvis jeg kommer meg innover,men ikke mandag for da er det siste dagen på blodspor kurset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Da skal jeg på spesial Jeg kan kanskje på søndag? Lørdag er det basenjispesial på Bogstad. Da utgår lørdag på Bogstad ivhertfall Får finne et annet sted den dagen. Hm.. Jeg kan hvis jeg kommer meg innover,men ikke mandag for da er det siste dagen på blodspor kurset Kult om du får til lørdag og/eller søndag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Det er mulig jeg kan møte opp èn dag for litt skikkelig trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Det er mulig jeg kan møte opp èn dag for litt skikkelig trening Så bra! Jeg er også ute etter en skikkelig treningsøkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg kan lørdagen Eller dvs jeg må høre om jeg får ta bilen først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg kan lørdagen Eller dvs jeg må høre om jeg får ta bilen først Så bra! Kanskje Ekebergsletta er et alternativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg liker Ekebergsletta. For ditt kan jeg veien 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg skal dobbeltsjekke, men lørdag tror jeg skal passe bra Jeg liker også ekebergsletta. For der er det gress, og store omr. sånn om plassen vi vanligvis bruker er opptatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg er nok ikke ute av sykehuset desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Men da kan vi satse på Ekeberg. Det skal bli knallfint vær, så best å ta med solkrem tror jeg Jeg har hinder, så tar med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Da skal jeg sjekke om jeg får lov å stikke av med bilen. Hvis ikke er vel kanskje Monica grei å henter meg å Turte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Da skal jeg sjekke om jeg får lov å stikke av med bilen. Hvis ikke er vel kanskje Monica grei å henter meg å Turte Som sagt, må bare dobbeltsjekke at jeg ikke har noen planer, men viss ikke, så får vi vel håpe jeg er så snill Når på lørdag blir det evt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2012 Jeg kan når som helst egentlig. Alt fra 11 og utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Kan vi si kl 12 på lørdag? Hvor mange kommer evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Jeg fikk ta bilen og har barnefri dag den dagen. Jeg kan fra kl 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Blir det lørdag eller søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Er det mulig at det blir noe på mandag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Kl 12 på lørdag er supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Jeg tror jeg dropper treningen på lørdag. Så hvor lite jeg faktisk fikk trent i går pga varmen, og det var på kvelden. Så trening midt på dagen i solsteika står jeg over. Beklager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Jeg tror jeg dropper treningen på lørdag. Så hvor lite jeg faktisk fikk trent i går pga varmen, og det var på kvelden. Så trening midt på dagen i solsteika står jeg over. Beklager! Vet du, jeg har tenkt på det samme. Jeg fikk ikke kommet i går, og det var kjipt for jeg ville trene. Men så tenkte jeg etterpå at det er så varmt nå at det kanskje er greit å droppe trening på dagen akkurat nå. Jeg slenger meg på den jeg, så tror jeg heller jeg tusler ned til sjøen og dupper både meg og hundene. Vi kan ta det igjen senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Vet du, jeg har tenkt på det samme. Jeg fikk ikke kommet i går, og det var kjipt for jeg ville trene. Men så tenkte jeg etterpå at det er så varmt nå at det kanskje er greit å droppe trening på dagen akkurat nå. Jeg slenger meg på den jeg, så tror jeg heller jeg tusler ned til sjøen og dupper både meg og hundene. Vi kan ta det igjen senere Godt flere ser sånn på det, for får dårlig samvittighet av å ikke dukke opp. Men treningen blir så lite konstruktivt, og får så lite igjen for det. Så får heller benytte de dagene til å trene korte økter inne hvor det er svalt med øvelser som f.eks neseprøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Godt flere ser sånn på det, for får dårlig samvittighet av å ikke dukke opp. Men treningen blir så lite konstruktivt, og får så lite igjen for det. Så får heller benytte de dagene til å trene korte økter inne hvor det er svalt med øvelser som f.eks neseprøve. Jeg er helt enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts