Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Tur i Vestfold

Recommended Posts

Trenger noen en flott forstyrrelse kan vi slenge oss på for å trene på å oppføre oss. :P

Hadde vært genialt :) Vi trenger mye forstyrrelse !

Vi forstyrrer mye! :banana: Bare å si ifra en dag det passer, leser til eksamen om dagen så jeg sitter bare hjemme.

Jeg vil gjerne være med å trene! Hunden min er ikke så veldig forstyrrende, men det er til gjengjeld jeg!

Hva med for eksempel i Tønsberg på lørdagen/søndagen/mandagen?

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Okei, lørdag klokken 12, parkeringsplassen på messeområdet?

Jeg går dit uansett, så håper jeg av vi møter på noen, ellers blir det en ensom trening hehe :P

Okei, lørdag klokken 12, parkeringsplassen på messeområdet?

Jeg går dit uansett, så håper jeg av vi møter på noen, ellers blir det en ensom trening hehe :P

Ja, det kan vi si :) Men det er jo koseligere å trene ved den dammen der da :P

Da kan vi ta det ved dem dammen, det er den ved de store hallene du tenker på? :)

Ja :) Jeg tror iallefall det, lenge siden jeg har vært der! Men vi kan jo møte ved p-plassen?

Ja :) Jeg tror iallefall det, lenge siden jeg har vært der! Men vi kan jo møte ved p-plassen?

Ok, da sier vi oppmøte på parkeringsplassen klokken 12, og trener ved vannet etter det ? :)

• Like 1

Ok, da sier vi oppmøte på parkeringsplassen klokken 12, og trener ved vannet etter det ? :)

Ja, det høres ut som en god plan :)

Hvem blir med?

Skal vi fortsatt møtes i morgen? :) p-plassen er det den nedenfor hallen da eller?

Ja :) Jeg tror iallefall det? :lol:

Knall! Kanskje noen kan sende meg mobilnummeret på pm, så har jeg noen å få tak i tilfelle jeg ikke finner fram. :P

Kommer jeg også, men er ikke det før kvart over eller noe med vilje. Hunden takler ikke møtesituasjoner så jeg kommer til å monge ett stykke unna dere før jeg kommer bort :innocent: Derfor jeg kommer, så! Ringer Papillon hvis dere har gått ett annet sted.

Vil bare takke for et koselig treff med hyggelige soniser og vakre hunder :) Vi koste oss, nå ligger Jatzy rett ut her.. Vi er gjerne med på flere treff/treninger :)

Å så symd jeg ikke så denne tråden før nå. Håper på nytt møte snart (hint hint i morgen hihi)

Ja det var synd, i morgen er det hundetreff/hundetur med Tønsberg hundetreff, de går i fra p-plassen på greveskogen idrettsspark kl 13. Vi har tenkt til å gå om været er på vår side ( jeg er ikke fysen på å traske rundt i skauen i regn uten gummistøvler og sikkelig regntøy) :) Dette er mer sånn gå tur sammen/sosialiserings treff, ikke noe trenings opplegg, men alle er velkomne :)

• Like 2

Har vært med på tur med tønsberg hundetreff en gang før (kjempe koselig) men sitter på nøtterøy uten lappen så vanskelig å komme meg dit:-(

Men da skal jeg følge med her og håper på flere treninger i Tønsberg:-)

Merker jeg savner å trene/gå tur med andre etter å ha vært aktiv i hundeklubb og aktiv med å være med på og å arangee treff selv der jeg bodde før.

Veldig hyggelig tur i dag. :)

Har vært med på tur med tønsberg hundetreff en gang før (kjempe koselig) men sitter på nøtterøy uten lappen så vanskelig å komme meg dit:-(

Men da skal jeg følge med her og håper på flere treninger i Tønsberg:-)

Merker jeg savner å trene/gå tur med andre etter å ha vært aktiv i hundeklubb og aktiv med å være med på og å arangee treff selv der jeg bodde før.

Går det ikke buss fra nøtterøy? :)

Veldig hyggelig tur i dag. :)

Går det ikke buss fra nøtterøy? :)

går buss hvert kvarter fra munkerekka iallefall :) og går egentlig buss overalt fra nøtterøy :P

• Like 1

02 bussen går jo til Hvasser, så den går vel igjennom Nøtterøy også.. Problemet er vel bare at på søndager går den ikke før klokken 13..

Forumet fortsetter under annonsen