Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken vin er dette?


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en vin jeg ikke husker navnet på. Vinen er rosa og jeg tror kanskje det er musserende rosèvin. Flasken ble hvert fall sprettet, og smakte litt cideraktig. Veldig søt drikk som jeg likte veldig godt. Den var på glassflaske (formet som en champagneflaske) og jeg troor glasset var matt. Det står "raspberry" på flasken, og noe mer. Toppen var forseglet ned til halsen.

Noen som vet hvilken vin/cider det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe ala dette?

img_8223.jpg

Ikke den (men hvis den smaker like bra som den ser ut til så prøver jeg gjerne den :lol: ). Den er mer rosa-rød i fargen, og det er ikke etikett på flasken tror jeg. Det står noe på den, men det står direkte på flasken. Tror jeg :P

Soelvd: Ingen av de :( Blir mer og mer sikker på at denne hadde matt overflate på flasken og ikke hadde etikett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg tror det kan være den! Bortsett fra at min stod det "raspberry" på min da... Hm :)

Jeg har kun smakt den i strawberries, men kan hende den finnes i raspberry smak. Ordet fresita betyr jordbær på spansk, så det er nok hovedsmaken iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Jeg får be venninnen min gå innom Systembolaget og spørre når hun er i Sverige i helgen. Det er ikke den du viser bilde av, Caroline, men den så veldig god ut! Så jeg tror jeg skal legge inn en bestilling på både den og den andre med jordbærsmak :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvilken det er! Jeg har ikke funnet den i Norge, men så har jeg ikke leita så mye heller. :P Den smaker ganske likt som fresita, bare bedre (fordi bringebær er bedre!). Jeg har bare alltid kallt den svenske-fresita. Du må si i fra hvis du finner navnet. Den er ganske god selv om den smaker mer saft enn vin egentlig! :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...