Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Storshopping skjønner jeg :P

I natt gav jeg forøvrig opp da de ikke ville sove og var 6 stk overtrøtte drittunger :frantics: kl.1 havnet de ned i ett tomt rom i kjelleren (med tepper, ullpledd +++) og jeg (og naboen tipper jeg) fikk sove tilslutt. Dørene sto åpen hele veien opp så jeg våknet igjen av de kl.6. Men tror det er bedre for oss alle :lol:

Arya har drevet med ekstremsport i dag :angry: En av de voksene har flyttet grinden forann trappen og dermed klarte Arya skvise jeg imellom og gå opp noen trinn. Hva gjør hun når jeg kommer løpende for å stoppe henne? Jo hun hopper fra 5 trinnet og over grinden :blink: Ikke klarte jeg fange henne i luften heller (Marianne, jeg tuller ikke når jeg sier hvordan AK valper stryker med....) Desverre haltet hun litt etterpå, men det er ikke første valpen jeg har som halter :aww: også sovnet hun rett etterpå så jeg får se om hun halter når hun står opp eller ikke. Antagelivis har hun bare slått seg godt. Ikke at det er så rart liksom :devilbanana: :devilbanana: :devilbanana:

Og Dany har blitt en klatremus.. resten av gjengen har "bare" så langt prøvd seg på ekstremsport ved å hugge i meg alle samtidig. :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Storshopping skjønner jeg :P

I natt gav jeg forøvrig opp da de ikke ville sove og var 6 stk overtrøtte drittunger :frantics: kl.1 havnet de ned i ett tomt rom i kjelleren (med tepper, ullpledd +++) og jeg (og naboen tipper jeg) fikk sove tilslutt. Dørene sto åpen hele veien opp så jeg våknet igjen av de kl.6. Men tror det er bedre for oss alle :lol:

Arya har drevet med ekstremsport i dag :angry: En av de voksene har flyttet grinden forann trappen og dermed klarte Arya skvise jeg imellom og gå opp noen trinn. Hva gjør hun når jeg kommer løpende for å stoppe henne? Jo hun hopper fra 5 trinnet og over grinden :blink: Ikke klarte jeg fange henne i luften heller (Marianne, jeg tuller ikke når jeg sier hvordan AK valper stryker med....) Desverre haltet hun litt etterpå, men det er ikke første valpen jeg har som halter :aww: også sovnet hun rett etterpå så jeg får se om hun hater når hun står opp eller ikke. Antagelivis har hun bare slått seg godt. Ikke at det er så rart liksom :devilbanana: :devilbanana: :devilbanana:

Og Dany har blitt en klatremus.. resten av gjengen har "bare" så langt prøvd seg på ekstremsport ved å hugge i meg alle samtidig. :punk:

Å grøss.. man skal ha sterke nerver for å ha et kull kelpievalper altså, og den gjengen der er jo bare spik spenna gærne - går jo på alle hindringer med dødsforakt. Så typisk at Arya tok "fly-varianten" da, håper alt er OK igjen når hun våkner.

Og kanskje du får sove litt mer nå da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å grøss.. man skal ha sterke nerver for å ha et kull kelpievalper altså, og den gjengen der er jo bare spik spenna gærne - går jo på alle hindringer med dødsforakt. Så typisk at Arya tok "fly-varianten" da, håper alt er OK igjen når hun våkner.

Og kanskje du får sove litt mer nå da :lol:

Er somsagt ikke første gangen jeg har haltene kelpievalp, er vel rundt 2 stk i hvert kull som klarer gjøre ett eller annet så de halter. Så lenge det ikke vedvarer selvsagt! Når har foten snart for hvilt en time siden hun sover, så jeg håper det er borte når hun våkner. Om ikke blir hun helt sikkert glad for tur på armen i dag :innocent:

Og ja, jeg håper det skal føre til litt mer søvn. Det var kanskje litt vel optimistisk å tro at jeg kunne sove vegg i vegg med 6 stk gærninger til de var 8 uker :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storshopping skjønner jeg :P

I natt gav jeg forøvrig opp da de ikke ville sove og var 6 stk overtrøtte drittunger :frantics: kl.1 havnet de ned i ett tomt rom i kjelleren (med tepper, ullpledd +++) og jeg (og naboen tipper jeg) fikk sove tilslutt. Dørene sto åpen hele veien opp så jeg våknet igjen av de kl.6. Men tror det er bedre for oss alle :lol:

Arya har drevet med ekstremsport i dag :angry: En av de voksene har flyttet grinden forann trappen og dermed klarte Arya skvise jeg imellom og gå opp noen trinn. Hva gjør hun når jeg kommer løpende for å stoppe henne? Jo hun hopper fra 5 trinnet og over grinden :blink: Ikke klarte jeg fange henne i luften heller (Marianne, jeg tuller ikke når jeg sier hvordan AK valper stryker med....) Desverre haltet hun litt etterpå, men det er ikke første valpen jeg har som halter :aww: også sovnet hun rett etterpå så jeg får se om hun halter når hun står opp eller ikke. Antagelivis har hun bare slått seg godt. Ikke at det er så rart liksom :devilbanana: :devilbanana: :devilbanana:

Og Dany har blitt en klatremus.. resten av gjengen har "bare" så langt prøvd seg på ekstremsport ved å hugge i meg alle samtidig. :punk:

Såppas, ja jeg skal passe godt på henne. En stor forskjell fra forrige gang jeg hadde valp. Marvin var nysgjerrig av seg, men tok ingen sjanser. Best å safe :P Men han hoppet faktisk over alt av grinder, fra han var bebis. Ut skulle han.

Jeg er beredt til å passe ekstra godt på frøken klatremus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Dany har blitt en klatremus.. resten av gjengen har "bare" så langt prøvd seg på ekstremsport ved å hugge i meg alle samtidig. :punk:

Imouto sier hun gleder seg til å gi kamikaze-stafettpinnen videre til Dany. :lol: Dit vi flytter er det ingen vinduer i 4. etasje å prøve å hoppe ut av i jakt på måker, men det er mye annet gøy å drive med. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storshopping skjønner jeg :P

I natt gav jeg forøvrig opp da de ikke ville sove og var 6 stk overtrøtte drittunger :frantics: kl.1 havnet de ned i ett tomt rom i kjelleren (med tepper, ullpledd +++) og jeg (og naboen tipper jeg) fikk sove tilslutt. Dørene sto åpen hele veien opp så jeg våknet igjen av de kl.6. Men tror det er bedre for oss alle :lol:

Arya har drevet med ekstremsport i dag :angry: En av de voksene har flyttet grinden forann trappen og dermed klarte Arya skvise jeg imellom og gå opp noen trinn. Hva gjør hun når jeg kommer løpende for å stoppe henne? Jo hun hopper fra 5 trinnet og over grinden :blink: Ikke klarte jeg fange henne i luften heller (Marianne, jeg tuller ikke når jeg sier hvordan AK valper stryker med....) Desverre haltet hun litt etterpå, men det er ikke første valpen jeg har som halter :aww: også sovnet hun rett etterpå så jeg får se om hun halter når hun står opp eller ikke. Antagelivis har hun bare slått seg godt. Ikke at det er så rart liksom :devilbanana: :devilbanana: :devilbanana:

Og Dany har blitt en klatremus.. resten av gjengen har "bare" så langt prøvd seg på ekstremsport ved å hugge i meg alle samtidig. :punk:

Kjenner jeg er glad jeg har hatt noen runder med mini buller :blink:

Men Arya er jo baaaare søt :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas, ja jeg skal passe godt på henne. En stor forskjell fra forrige gang jeg hadde valp. Marvin var nysgjerrig av seg, men tok ingen sjanser. Best å safe :P Men han hoppet faktisk over alt av grinder, fra han var bebis. Ut skulle han.

Jeg er beredt til å passe ekstra godt på frøken klatremus :P

:lol: Hun har foreløpig ikke vist de ekstreme tendensene utenom å drive med flukt fra Alcatraz. :lol:

Imouto sier hun gleder seg til å gi kamikaze-stafettpinnen videre til Dany. :lol: Dit vi flytter er det ingen vinduer i 4. etasje å prøve å hoppe ut av i jakt på måker, men det er mye annet gøy å drive med. :P

:lol:

Kjenner jeg er glad jeg har hatt noen runder med mini buller :blink:

Men Arya er jo baaaare søt :baby:

Kanskje like greit :lol:

Hun ser heldigvis ikke halt ut. Tok henne ut av bilen før alle andre og kunne ikke se at hun markerte på foten sin :ahappy:

Jeg holdt nesten på å skuffe TonjeM her. Jeg glemte begge kameraene mine når vi var ute nå :o

Heldigvis har jeg iphone med så da blir nok TonjeM glad :banana:

Det var forresten ingen valper som ville være med meg å gå tur i dag, de nektet å forlate stranden med alt det rare :hyper: Samme hvor mye jeg ropte og lokket så fikk jeg bare med meg 2 eller 3 stk og resten nektet å høre eller forsvant andre veien. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig små :wub: Blir skikkelig valpesyk jeg jo! Lo godt av Thalli som ville være med å herje med tunnelen :lol:

Uten at jeg kan noe som helst om kelpie så synes jeg Asha skiller seg litt mer ut på ståbildene enn de andre, mens Dany har et nydelig hode :) Ingen tvil om hvem som er hannhunder og hvem som er tisper vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må man vist følge aktivt med når man sover for å tilby seg :frantics::P

:lol:

Summer, Arya, Tyrion og Meera var på sin første tur (på 3-5 min ca :P ) alene i dag i sele og bånd.

Asha og Dany sovnet fra det :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må man vist følge aktivt med når man sover for å tilby seg :frantics::P

Ta bilder da Marvin og Sandy :aww::fish:

Valpekjøpere og Sandra sitter stort sett på F5 knappen vet du :P

Kameraet skal med, og det blir sikkert to av dem tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, jeg hadde helt glemt hvor ubrukelige valper er i bånd. :lol: Men SÅ glade og søte, da! Jeg elsker holdningen deres. :wub:

:lol: Totalt ubrukelig faktisk!

Det værste er den ekstreme konsentrasjonen de klarer få på den linen i forhold til den normale korttids hukomelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså til slutt at hvor komfortabel jeg selv er med navnet nesten må gå foran sonisers forventningspress. Det er sikkert noen som blir litt skuffet over at Tyrion ikke lenger blir hetende det når han flytter til meg, men det får nesten være, altså. Det tar nok ikke lang tid før dere venner dere til Geo. :aww: En fornorsking av Tyrion hadde ikke blitt riktig syns jeg, og det hadde fremdeles vært tyngre enn det jeg liker det. Jeg er helt nødt til å ha et navn som fungerer for meg, rett og slett. :)

Så - hei Geo!

527460_10150778784801348_564866347_12003249_837160392_n.jpg

(Foto: JeanetteH)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså til slutt at hvor komfortabel jeg selv er med navnet nesten må gå foran sonisers forventningspress. Det er sikkert noen som blir litt skuffet over at Tyrion ikke lenger blir hetende det når han flytter til meg, men det får nesten være, altså. Det tar nok ikke lang tid før dere venner dere til Geo. :aww: En fornorsking av Tyrion hadde ikke blitt riktig syns jeg, og det hadde fremdeles vært tyngre enn det jeg liker det. Jeg er helt nødt til å ha et navn som fungerer for meg, rett og slett. :)

Så - hei Geo!

527460_10150778784801348_564866347_12003249_837160392_n.jpg

(Foto: JeanetteH)

Han er nydelig Ingvild! Kjempefint bilde av Geo :)

Hvilket betyr at om jeg får hann hund en gang, så kan jeg kalle ham Tyrion mohaha!

Med mindte det innen den tid har blitt et poppis hundenavn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...