Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Jeg har meldt på Kairo, Haki, Tara og Zia

Î tillegg har Anette meldt på Kasko (YAAAY!), så skal stille han også.

I tillegg vet jeg at Krona og Fogo kommer.

Det er 7 Kingwanaer det! Spørs om det ikke blir oppdrettergruppe :)

Haki, Kasko, Krona og Tara kanskje?

Vi får se hvordan de gjør det :)

PS: Mulig jeg trenger handler-hjelp i btk/bhk om vi får mange ck'er (og det håper vi jo på) Så om du befinner deg rundt basenjiringen i lemplig tid er det mulig du blir hanket inn :innocent:

Det er mange nok basenjier påmeldt iallefall. 23 stk ! Det er vel nesten rekord for NKK Hamar (så lenge det ikke er vinnerutst. der ieallefall)

Glær mæ!

Link til PM

Og DER kom nervene :lol: Enda jeg ikke skal stille selv. *dø litt på seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har meldt på Kairo, Haki, Tara og Zia Î tillegg har Anette meldt på Kasko (YAAAY!), så skal stille han også. I tillegg vet jeg at Krona og Fogo kommer. Det er 7 Kingwanaer det! Spørs om det ikk

65 bernere, akkurat passe antall! Ikke for mange konkurransemessig, men nok til at man får litt ut av en så lang kjøretur. Jeg stiller 4 hannhunder, en i unghund, en i åpen og to i champion + Bella i

Jeg har meldt på Kairo, Haki, Tara og Zia

Î tillegg har Anette meldt på Kasko (YAAAY!), så skal stille han også.

I tillegg vet jeg at Krona og Fogo kommer.

Det er 7 Kingwanaer det! Spørs om det ikke blir oppdrettergruppe :)

Haki, Kasko, Krona og Tara kanskje?

Vi får se hvordan de gjør det :)

PS: Mulig jeg trenger handler-hjelp i btk/bhk om vi får mange ck'er (og det håper vi jo på) Så om du befinner deg rundt basenjiringen i lemplig tid er det mulig du blir hanket inn :innocent:

Ååå, så mange fine kingwanas hunder som kommer :wub: Nå skulle jeg ønske at jeg skulle dit altså! Må jo møte karen jeg har navngitt, og Kasko såklart! Og Zia har jeg ikke møtt enda! Og Kairo, som var den mest rynkette av den alle :wub: Resten har jeg møtt, men vil såklart gjerne møte dem igjen! :ahappy:

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Alle lapphundene har fått dommerendring uten at det er varsla... Ser ut som om dette gjelder flere raser også

Er du sikker på det?

Jeg er rimelig sikker på at vi meldte på for en finsk dommer vi aldri hadde hørt om når vi meldte på Finsk Lapphund.

Forøvrig - vi har første terven som skal inn i ringen, tispa vi har med skal inn som nummer 18 - det betyr at det er fire hunder etter henne - og 13 hunder mellom Milo og Amaya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 100% sikker på at det er dommerendring på lapphundene.

På terminlisten stod det først at finske Matti Tuominen skulle dømme alle lapphundene. Så rett før fristen gikk ut var det kun de Finske lapphundene som skulle dømmes av ham, mens svenk og lapsk skulle dømmes av finske Markku Mähönen. Når programmet kom så skulle alle dømmes av Markku.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er 9-10 tisper påmeldt, jeg vet med sikkerhet om 8.

Og i teorien så tror jeg det kommer iallefall en Miss Magoo tispe.

Vet kun om 1-2 påmeldte hannhunder. Også pleier det dukke opp en svenske eller to på Hamar.

Labbis: Du har fortsatt feilt nummer :lol:

Får se hvordan pelsen til Talli ser ut etter bad og føhn, det begynner se tynt ut på henne. Heldigvis ser Blaze bedre ut nå, så får håpe hun "redder" æra. Men må nok begynne å innse at hun begynner bli tatt igjen av de yngre hundene. Uansett hvor sprek hun er så er det tøft å være 7-8 år i championklassen mot yngre modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flir* Jeg gir opp :lol:

Hadde du gått for dommeren før? Jeg kjenner jeg er fryktelig spent. Og det ser ut til at NKK tok hensyn til mailen min for å unngå at LP2 kræsjer med kelpiene (om jeg får gå først i LP2).

:lol:

Nei, men jeg fant noen resultater på han som så ok ut. Tror han vil ha gode bevegelser bla. Men det er jo bare en teori.

Jeg er litt mer i tvil på hvor tunge/grove han vil ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...