Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Ok, dette er mest ment som et spørsmål og ikke klage. Men det tar fryktelig lang tid fra jeg trykker på send til innlegget blir lastet opp. Hva er årsaken til dette? Forumet er ellers ikke tregt, det er kun når jeg skal sende av gårde en post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer i nesten halvparten av tilfelle når jeg skal poste. Jeg har skjønt at jeg bare kan gå videre etter litt (men kopierer innlegget just in case), men det er jo ikke direkte brukervennlig for det - jeg synes det har vært en merkbar økning i dobbeltposter og dobbelttråder etter at dette problemet dukket opp hos meg, fordi folk blir utålmodige og trykker "svar" en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

vi er jo ikke alene på internett, vis det er mye trafikk så er det normalt att det går tregt av og til, det kan være de ega linje, de vedlikeholder serveren sin, det kan være så mye men vi har vel god tid og mister vell ikke akurat nattesøvnen for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

vi er jo ikke alene på internett, vis det er mye trafikk så er det normalt att det går tregt av og til, det kan være de ega linje, de vedlikeholder serveren sin, det kan være så mye men vi har vel god tid og mister vell ikke akurat nattesøvnen for det :D

Det er selvfølgelig et godt innspill og poeng - men det var for eksempel en tråd som ble tyngre og tyngre å laste opp/skrive i, fordi det viste seg at den var for stor blitt. Så det kan sikkert være greit for admin's å vite at dette er et problem for flere brukere i forumet generelt, i fall det er et symptom de bør ta med seg videre i arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig et godt innspill og poeng - men det var for eksempel en tråd som ble tyngre og tyngre å laste opp/skrive i, fordi det viste seg at den var for stor blitt. Så det kan sikkert være greit for admin's å vite at dette er et problem for flere brukere i forumet generelt, i fall det er et symptom de bør ta med seg videre i arbeidet.

Sant enig med deg, prøvde bare og forklare hva det kunne hvære :) synes det er tregt om sommeren når det er ferietid og mange er online, men du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har eg òg merka, og eg ser at nye medlemmar stort sett alltid postar dobbelt. Det gjorde eg òg. No trykkar eg post, og så oppdaterar eg sida etter eit par sekund. Funkar kvar gong, men ikkje noko god løysing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er jo ikke alene på internett, vis det er mye trafikk så er det normalt att det går tregt av og til, det kan være de ega linje, de vedlikeholder serveren sin, det kan være så mye men vi har vel god tid og mister vell ikke akurat nattesøvnen for det :D

Joda, alt det der er greit nok. Men "problemet" (les. irritasjonsmomentet) dukker kun opp når jeg skal poste, ikke ellers. Og det er kun på Hundesonen det skjer.

Linjen min er ikke problemet. :)

Men altså, det er ikke noen biggie. Et luksusproblem om du vil :)

(edit: 24 sekund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alt det der er greit nok. Men "problemet" (les. irritasjonsmomentet) dukker kun opp når jeg skal poste, ikke ellers. Og det er kun på Hundesonen det skjer.

Linjen min er ikke problemet. :)

Men altså, det er ikke noen biggie. Et luksusproblem om du vil :)

(edit: 24 sekund)

Jeg forstår helt frustrasjonen din,det er ikke linja i de fleste tilfeller og jeg har min mistanke om hva det er. det er jo en grunn an blir stengt før den blir så stor pga den trekker mye kraft.

men som jeg nevnte trykker jeg post og apner vis nytt innhold i en tab,ser at nyeste post står fra meg og lukker da bare vinduet som henger seg :) grei workaround.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det alltid tregt, uavhengi av trådstr og når på døgnet jeg poster. Det samme gjelder å sende PMs, ting tar tid. Hehe :)

Tror ikke det har noe med linja mi å gjøre, da andre store forum jeg er på merker jeg ikke det samme problemet.

Det er også det samme fra IE, Opera, og FF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...