Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg foreslår (kan jo være det blir dyrere, jeg vet ikke, bare et forslag) at grensen på bilder kan være sånn at de som har album på photobucket kan legge ut bilde uten å måtte forminske det, for det ville vært mye enklere og de aller fleste eller ihvertfall veldig mange lagrer bildene sine der.

Og grensen ville ikke blitt veldig mye større, ca. opp til 640 pixler, er det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nybörjare på forumet borde jag kanske inte komma med förslag, men jäklar vad jobbigt det är med alla stora bilder/banners i signaturerna. Hade varit mycket trevligare och enklare att hänga med på forumet om det inte var tillåtet. Banners är väl okej, men kan de inte vara små (88x31) då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke noe max størrelse for banner i signaturen i reglene...

Det skulle det absolutt vært, (om jeg ikke har oversett den)...

500x100 foreksempel...

Grensen på bilder synes jeg skal være som den er, det er trekt helt ut til hva malen på hundesonen tåler...

Klarer man ikke å forandre størrelsen på bilder kan man legge en vanlig link til bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildestørrelsen er vel grei? :? Den ødelegger hvertfall ikke skinnet, så jeg tror ikke den blir gjort noe med!

Men jeg er enig i at det burde være en maksgrense for bannere i signaturen! Standardstørrelsen på banner burde være lov, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildestørrelsen er vel grei? :? Den ødelegger hvertfall ikke skinnet, så jeg tror ikke den blir gjort noe med!

Men jeg er enig i at det burde være en maksgrense for bannere i signaturen! Standardstørrelsen på banner burde være lov, men ikke mer.

Helt enig med deg. Synes det burde være en grense for bannere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert litt sær, men synes animerte bannere er litt plagsomt å forstyrrende...

Noen må jo være litt sære også :twisted: Noen av de animerte bannerene har nok tatt litt av, men det finnes jo også animerte Avartarer. Hva med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, når det blir ørtenhundreogførti animerte bannere under hverandre så blir det litt mye for meg :D

Men til nå syns jeg det går helt greit, det er viktig å prøve å se på innleggene og ikke alt annet rundt..

Det blir som på msn, selv om noen har ett nick på ørtenhundre (ett eget ppfunnet ord der ja :D ) så ser man jo kun på det personen sier uansett.. :D

Standarstørrelse på 468x60 er ikke dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, når det blir ørtenhundreogførti animerte bannere under hverandre så blir det litt mye for meg :D

Men til nå syns jeg det går helt greit, det er viktig å prøve å se på innleggene og ikke alt annet rundt..

Det blir som på msn, selv om noen har ett nick på ørtenhundre (ett eget ppfunnet ord der ja :D ) så ser man jo kun på det personen sier uansett.. :D

Standarstørrelse på 468x60 er ikke dumt!

Den støtter jeg, selv om mine bannere er 80 i høyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå glad for at det er regler for bildestørrelse på hundesonen!

Det er så irriterende å se på en side hvor folk har personlige bilder på 20 cm på venstre side og et banner i signaturen som er 30 cm lang. Hele siden blir bare KJEMPE rotete! [looney]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...