Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Recommended Posts

Min klokke er gått amok...viser noen innlegg lagt inn 19.29, noen lagt inn 22.44, noen lagt inn 20.25 - alle idag - hva skjer ??? - jeg HAR stilt tiden på +1 time... :? :?

Min klokke har å gått amokk på samme måte som calinas. Jeg har stilt den på +1 jeg og.

Forumet fortsetter under annonsen

min gikk og amokk, og da gikk jeg inn igjen og merka at den plutselig var på pluss 6 timer.... da hadde jeg sikkert "sckrollet" meg nedover og endret på klokka når jeg skulle gå ut av siden..:)

Klokken min er fortsatt klikk og jeg har sjekket opptil flere ganger at den står på +1time :?

Merkelig...

(12.38 er kl nå.)

Jeg har å lagt merke til at innleggene hopper. La nettopp inn siste innlegg på spørsmål om utdanning å jobb, å det havnet blant de første :?

ja nå er min og feil...

..........du la inn dette innlegget 00.29 på klokken her...hihi....-i RL er klokken 21.34 nå.... :roll:

Merker ingenting jeg... Her har klokka ldri funka, så.. er ikke så mye å lege merke til...

Kan stille tid og dato 15 ganger. Tida vises ikke og dato'n står stille... Hos meg er alle innlegg skrevet 14.10.2005 fordi det var det jeg satte den på 14.10.2005...

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.