Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor har du hundeutstyret?


Recommended Posts

Bånd, halsbånd, godbiter, klikker, bæsjeposer henger på noen kroker/ligger i ei hylle i gangen.

Hundefôret har vi oppi en plastikkbeholder fra IKEA - en slik en.

Resten av hundeutstyret (seler, leker som vi bruker som belønning i trening, kloklipper, tispetruse, håndklær, uåpnede pakker med godbiter, potesalve, kløv, tepper, ruller med bæsjeposer, dummy og en del annen dritt) ligger i en kasse i en egen hundehylle vi har i boden vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Fôret har vi i en sånn royal canin-spann. Ha raltfor mange slike spann :) Og pga NZF har vi mange, mange forskjellige fôrsekker som vi så absolutt ikke har bruk for :) De står i badstuen siden jeg mener at man ikke har bruk for badstue om sommeren.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..... Litt rundt over alt egentlig.. Klikkere ligger strødd rundt omkring i hele huset, samme med leker. Ellers har jeg en bag til "stelle-saker" (shampoer, balsamer, diverse annet pels-stæsj, børster, kammer, klotang o.l.) og en annen bag til andre ting (godbiter, bæsjeposer, leker, redningsvest, langline, sele, flexi, osv osv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to kasser. En hvor legetøj skulle forestille og ligge i og en hvor alle mulige andre ting skulle være. Det er bare sådan, at jeg er et rodehovede og ikke får lagt tingene på plads, og jeg kan aldrig finde det jeg skal bruge. :) '

Ja selv linen kan jeg tit ikke lige finde...sååå ja jeg ved hvor tingene burde ligge, men desværre ikke hvor de er rigtigt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunde (og katte) utstyret her er litt overalt, men hovedsaklig samlet på 3 forskjellige plasser.

I kista i stua.. Ei gammel vedkasse jeg har malt og satt inn skillevegg i, har jeg leker, medisiner, klotenger, bånd (som IKKE er i bruk), matkopper, osv osv osv. (beklager den nysgjerrige pusen på bildene)

bilde0160uv.jpg

Skuffen på kjøkkenet, der har vi bleier (ja, bikkja er inkontinent), forprøver, og generelt alt som kan ha med mat å gjøre...(fortsatt nysgjerrig pus ja... )

bilde0175ny.jpg

Og i gangen henger bånd, seler, osv osv.

bilde0188qo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt utstyr til ettersøkstrening (kobbel, sele, langline, refleksvest, flaske, merkebånd) har egen hylle på vaskerommet. Alt er lett tilgjengelig.

På hylla ligger også matskålene, klotang, børster, klikker og fløyte. Fordunkene står på gulvet - med lokket GODT på, da jeg har en flink valp som klarer å åpne lokket uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor MÅ du bruke Norwegian Polar?  :?  Mener å huske du har sagt det før, jeg jeg husker ei :D

Det er absolutt ikke noe jeg MÅ..

Jeg gjør det fordi jeg liker den typen for. Og både oppdretter og valpekjøpere fra i fjor bruker det, med veldig fint resultat :) Så jeg velger å bare satse på det. Akkurat som hvilken som hels annen satser på noe annet

Ikke meningen å høres sur ut, men bare svarer ærlig. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er bedre med det enn feks Royal Canin? :) Stress med å fryse det ned vel?  :-o

Det er ikke sikkert det er bedre i det hele tatt! Hehe. men jeg bare falt på det. Som en terning. Ingen spesielle grunner for valget bortsett fra andres gode erfaringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bånd og seler heller på knagg i gangen..

Børster og saks til Mico har en sko eske inne hos mamma og pappa!

Tini..hehe nå ligger det litt strødd.. tenkte og ha en sånn skli skuff under senga... Der blir det. klær,jakker, første hjelps taska( den blir jo med nå vi skal ut på tur da) neil saks.. børste og ja det meste.. hehe

Prøver og få tak i en liten fòr tønne til tni. er litt eksremt med en slik stor en. får plass til mat for et helt år for Tini i den.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd jeg ikke skal få plass til foret jeg :?

Vi har ikke sååå stor fryser, og norwegian polar må oppbevares fryst. må nok ha for hos besteforeldra mine jeg ass.

Kjøpe større fryser da! :wink:

Har en sånn 3 eller 400 liters fryser på kjøkkenet her FULL av hundemat nå... HELT til toppen av den... tror det er 200 kg med Vom og Hundemat oppi der nå jeg, samt 10 høner osv osv... Det er MYE hundemat det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Litt overalt i grunn, maten står i skapet, kobellene henger på knagger ved skapet, flexi lina ligger i hylla sammens med klosaksa, gobitene kammen og bajsposene. lekene ligger strødd overalt, vanligvis der jeg går!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hmm, trodde Elisabeth hadde svart på denne jeg... :roll:

Buster har alt bruks utstyr samlet i en rullenede svær boks med lokk kjøpt på Ciro, største de hadde, tror den va 70-75liter, akkurat stor nok... :D

Har flere slike stående på boden, til andre ting også, utrolig praktisk...

Foret står i en Specific tønne på kjøkkenet ved matskålene hans...

Men lekene ligger der buster legger dem, de skal jo ikke gjemmes bort.... Når jeg rydder de så kaster jeg de bare opp i kurven til buster.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...