Gå til innhold
Hundesonen.no

De bildene eller hva det nå er i signaturen...

Recommended Posts

Skrevet

Det er mange som har fått ett eller annet i signaturen, tror det er bilde eller noe sånt.. kan ikke se det... man er litt nysgjerrig på hva det er... kan noen prøve å forklare meg litt hva det er? :P

Skrevet

hehe.. så kult :P :P nå så jeg.. hvorfor det montro??? hvordan får man laget det forresten... jeg kan jo lage det så andre ser.. jeg vet jo hvor gammel tussi er :P

PS! Tusen takk :P :P jeg har spurt om hva det var før men ikke fått svar.. TUSEN TAKK :P :P

Skrevet

Men det hun egentlig spurte om: at hvis du går inn på TicerFactory.com (ihvertfall står adressa over hver sånn linje med aldre, så du kan se adressa der og.) så kan du lage din egen sånn en. :P

For å si det lettere så er print screen kanppen på samme rad som F1, F2, F3 osv.ØVERSTE RAD PÅ TASTATURET. tredje knapp helt mot høyre :P

Skrevet

Takk.. Smarte meg tenkte jo ikke på å se på tastaturet.. :oops: :P

Hehe... Er litt trøtt.. Hehe

Skrevet

Hvis det er laptop, ja :wink:

På laptop:

1 Finn den knappen som det står 'Fn' i blå skrift - nede til venstre på tastauret

2 Hold den inne

3 Finn knappen 'PrtScr' oppe i høyre hjørne av tastaturet og se om det står i blått som 'Fn'

4 Hvis den er blå, fortsett vidre i br.anvisningen - hvis den er svart, bare trykk på den uten å holde inne 'Fn' (Hopp til nr. 6)

5 Trykk på den knappen som det står 'PrtScr' samtidig som du holder 'Fn' inne

6 Gå inn på paint og trykk 'Ctrl' + 'v'

7 Da burde du se det :wink:

Skrevet
Men det hun egentlig spurte om:  at hvis du går inn på TicerFactory.com (ihvertfall står adressa over hver sånn linje med aldre, så du kan se adressa der og.) så kan du lage din egen sånn en.  :P  

For å si det lettere så er print screen kanppen på samme rad som F1, F2, F3 osv.ØVERSTE RAD PÅ TASTATURET. tredje knapp helt mot høyre :P

Tusen takk... endelig en som svarte på mitt spørsmål :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...