Gå til innhold
Hundesonen.no

Michelle!


Marianne

Recommended Posts

Du snakket for en stund siden om at Askepott glefset til noen mennesker... Har det bedret seg eller...?

Tenkte på det siden dere skal få valp å sånn, adferd smitter ofte, uheldigvis noen ganger...

Håper ihvertfall at hun bare er en engel nå!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er STERKT forbedret :D Hun glefset etter en dame i butikken den gangen, stemmer det - jeg antar at det var pga. stress + hun var midt i tannfelle perioden da, men det skal hun jo ikke få lov tl uansett ! Så ja det har hun sluttet med, eller det har ikke skjedd igjen for å si det slik :D

Hyggelig at du spør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Tequila forandret seg også ganske "plutselig" fra valp til litt mer voksen.. Merket det på tankegangen hennes bl.a..hun begynte å bruke de små grå på en annen måte, ikke bare alt var lek/sove/mat hele tiden! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelle, hva gjorde du når hun glefset og sånn? Det hender at LiLi også gjør dette, ikke særlig gøy. Synes det er litt vanskelig i vite hvordan jeg skal takle det. Hun har blitt bedre da, jeg bruker bare å holde henne fast til hun er stille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket HARDT til henne, sa hardt NEI to tre ganger, også så jeg sint på henne, stirret i 3 sek, så hun merket at NÅ er mamma sint ! OGså tok jeg henne vagt i nakkeskinnet, ikke ristet, men bare tok der, så hun merket en forskjell i min atferd i det hun glefset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...