Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei folkens!


Mailin

Recommended Posts

Hei!

Kom på at jeg ikke har fortalt noe om meg og mitt... :(

Jeg har vervet meg til livvstilen "hund" og har for tiden to sykker av arten. Ei Alaska Huskytispe som har blitt trent i lp, ag, freestyle, bruks, redning, trekk og kløv. Pga en synkende interesse for hjernetrim hos min firbente venn, så trener vi nå bare trekk og kløving aktivt, så blir det litt agility, freestyle, spor og søk på si :P Hun er en utrolig kreativ hund, og hverdagen med henne er ikke kjedelig for å si det slik! :P

I høst kom "The Star" i hus.. En liten rødmelert aussiegutt. Han blir trent i redning, ag, lp og bruks, og håpet er å få ham godkjent som redningshund en vakker dag! :P

Med to så forskjellige hunder så blir det ganske mye trim på den tobente...Heldigvis liker jeg å være ute :P Huskyen er min første egne hund på papiret, ellers har familien hatt EngelskSettere i alle år, hvorav jeg trente lydighet med den siste. Har også trent en del andre hunder, alt fra fuglehund til amerikansk pittbull terrier :P

Ellers blir hundene mine klikkertrent, fores med kjøtt og lever livets glade dager på en liten hybelleilighet i Tromsø med meg :P

Mailin, Laska og Lyng

http://home.no/laska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! Håper du vil trives her på Hundesonen. Regner med du liker bildet i toppen av forumet ekstra godt... laget for deg :D

Hehe:) ja, den hitterste sorte ligner jo nesten litt på huskyen min.. Var på tide å ha en banner med skikkelige hunder på toppen :D (Bare ikke si noe til gjeterhunden min.... hehe :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...