Gå til innhold
Hundesonen.no

God reklame!


Djervekvinnen

Recommended Posts

Den aller beste reklamen jeg har sett noen sinne er Bruk belte reklamen til Trygg trafikk(?). De som kræsjer i treet og sjelen sitter fast i beltet og går inn i kroppen igjen. Den er helt utrolig!!

Ellers er rema 1000 og ICA reklamene gode. Og Tine har også gode reklamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller beste reklamen jeg har sett noen sinne er Bruk belte reklamen til Trygg trafikk(?). De som kræsjer i treet og sjelen sitter fast i beltet og går inn i kroppen igjen. Den er helt utrolig!!

Ja den fikk jeg gåsehud av! En reklame som virkelig fikk en til å tenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte seigmann reklamene!

"Appelsinhud? Nei, fysj a' meg!"

"Kameraten din sa det var greit!"

Rema 1000 reklamene er ikke så verst.

Finn.no -

"Trommesettet?"

Lotto!

"Nei det var synd..."

Kommer ikke på flere nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentos reklamen no no no no nononono nono theres no sugar :)

Å så syns jeg trygg trafikk sin var bra. Lottoreklamen med hun gamle dama på alershjemmet. Generelt så liker jeg reklamer med litt humor i. Å så liker jeg den med ungen som sier sitt første ord : fiskepinner hehe. Den vinner kun på sjarmpoeng fra ungen sin side da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG, med hu skravlekjerringa

Hu plager meg! Sikker på de har laget den bare for å plage, og jeg er attpåtil bergenser og vant til folk som skravler.

Liker:

-Bilbeltereklamen (det bilde som står langs veiene her og der er så sterkt, sånn egentlig)

-Aker (?) Knekt verre nøtter før.... (lastet ned og står på repeat her om dagen)

-Lørdagsgrandis

-Har vi ikke sett (Finn)

-Lottoreklamen med gamle damen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg griner av "prekas" reklamen til Vg - det er så typisk gammel sladrekjerring. Ellers elsker jeg den reklamen som gikk fra IF for en stund siden med de to damene og rundkjøringen :) Humrer også godt her når jeg ser trøbbel i tårnet reklamen :) Rema 1000 har gode reklamefolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye favoritt er vg rekalmen med vivi haug... er man født i fredrikstad så er man derfra nemlig..

" jæ er så tørr i kjeften etter å ha preka så mye at jeg kun'ente spøtta på dæ om jæ ville det.." :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også den VGreklamen men hun dama som skravler så mye. Ellers så synes jeg den nye reklamen til bladet Camille er litt morsom for den gjør narr av de som vil ha seg så liten hund som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda reklamen, eller hva det er, "Må jeg sitte her i hele evigheten da?" Den er så skjønn.. Også liker jeg av en eller annen grunn Mills stripete.. "ost! nei.. kaviar.. nei.. ost!" Tihi.. Bilbelte reklamen er herlig,den er virkelig bra, også han mannen som spør om noen vet hvor han bor (vg?).. *tear*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes reklamen for BT(Bergens Tidene) er bra jeg, den med han forbryteren med snuten etter seg på motorsykkel og han fyren som liksom jobber i bt som kommer kjørendes på en scooter og tar bilder av forbryteren og politimannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også liker jeg av en eller annen grunn Mills stripete.. "ost! nei.. kaviar.. nei.. ost!"

Hehe, det er naboen vår..

Liker godt finn-reklamene. Og en som prix hadde en gang(tror jeg) med tre metal-fyrer, to skal ut og handle og han tredje blir igjen. Imens de andre er ute, setter han siste på en cd og et rosa antrekk og begynne å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker:

*Omo reklamen(tror jeg det er) "havet, SVARTEHAVET" "oi, hvor ble det av brødskiva"

*VG reklamen med ho skravle kjærringa

*Coop reklamen (tror jeg det er) med han lille gutten "fiskepinner", kanksje mest fordi jeg trodde han sa Strikkepinner før :)

*Kamille reklamen "jeg vil ikke være meg sjøl jeg, jeg vil være Paris *trutmunn*)

*Bil reklamen med Schnauzeren

*reklamen med de som får med seg feil pose hjem, med de to homsene som kun får potetgull (skriker så rart) og de andre får kun grønnsaker og string for menn :)

*Finn.no reklamene med Anders

er flere også, men kommer ikke på de i farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...