Gå til innhold
Hundesonen.no

Hodebilde


Calina

Recommended Posts

Nå er dette bildet formisket, men det er tatt med mobil telefon - jeg kan jo bare drømme om å få til slik kvalitet på mine mob.bilder!

odinhode.jpg

Her kan dere se det litt større, samt et annet tatt med samme mobil - en sony ericson et eller annet... :):)

På tide å skifte fra Nokia....? Eller er det noen modeller med gode kameraer hos dem og..? Noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjempegod kvalitet til å være tatt med mobil! Jeg ønsker meg den Sony Ericsonen som har kamera og mobil i ett. :) Den fra reklamen med fisken, bjørnen og ørnen... Den er bra! Tror jeg i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sony Ericsson k750i, med 2 megapixel kamera.. Den tar veldig gode bilder, og jeg er stort sett veldig fornøyd med den!.. :)

Er det den med fisk, ørn, bjørn-reklame? :unsure: Dårlig forklaring, men den hvor han gutten og hun jenta tar bilder av de ville dyra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kamera på mobilen min jeg :) Liker bedre kamera :)

Men det var et utrolig godt bilde ja!

Jeg og liker best kamera, men som turkompisen min sa - man har alltid med seg mobilen...men ikke alltid kameraet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sony Ericsson k750i, med 2 megapixel kamera.. Den tar veldig gode bilder, og jeg er stort sett veldig fornøyd med den!.. :)

ja...jeg trooor det er den som har tatt bildene her og! Mener det var 2 megapiksel på den tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nokia 6101 og den tar fine bilder. Og så kan du velge hvor store du vil ha dem. Jeg videresender de til dataen og de er akkurat passe størrelse.

Hvordan ser den ut ? Noen som har et bilde å legge ut av den ? Jeg tror jeg må ha en ny nokia...huff...vanens makt altså... :)

Skal spørre om jeg får låne en sony først da - så jeg får se om det går an å venne seg til meny og divverse..hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...jeg trooor det er den som har tatt bildene her og! Mener det var 2 megapiksel på den tlf...

SE w900 du tenker på? Den gedigne, hvite som er sving-opp telefon og ikke slide? Sinnsykt minne på den i hvert fall og ufattelig bra både bilde og video-funksjon. Eneste ulempen er at den er stor, men er en vanesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den sony ericsson W800i som har samme kamera som den 750i eller hva den heter. Og jeg er fornøyd med det kameraet. Veldig bra hvertfall om det er bra lys, og jeg tar mest bilder med det fordi jeg har det oftere tilgjengelig enn kameraet. Så flere av bildene jeg har på hjemmesiden er med mobilen. Men noe er ikke så bra og de er med den gamle tlf jeg hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE w900 du tenker på? Den gedigne, hvite som er sving-opp telefon og ikke slide? Sinnsykt minne på den i hvert fall og ufattelig bra både bilde og video-funksjon. Eneste ulempen er at den er stor, men er en vanesak.

Den var hvit og orange - vet ikke om det var slide eller sving opp- var mulighet tilå filme også hvertfall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som har tenkt å kjøpe ny tlf med kamera i ett så ville jeg ventet bitte litt til. Om ikke lenge kommer sony ericsson med en ny tlf med 3,2 megapikselkamera. Jeg skal ihvertfall vente på denne, for som noen har nevnt, man har oftere med seg tlf enn kamera. Hvertfall jeg :D Denne er ikke fullt så stor og klumpete som den hvite det er henvist til her, og i tillegg skal den visst ikke være like dyr heller.

Den nye tlf heter k800i og ser slik ut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette bildet formisket, men det er tatt med mobil telefon - jeg kan jo bare drømme om å få til slik kvalitet på mine mob.bilder!

odinhode.jpg

Her kan dere se det litt større, samt et annet tatt med samme mobil - en sony ericson et eller annet... :D:P

På tide å skifte fra Nokia....? Eller er det noen modeller med gode kameraer hos dem og..? Noen som vet ?

ååå lille mongoen min, er så fin atte(koseklompen) :P .

han vokser seg bare mere og mere inn i ørene sine spør du meg, de ser ikke så store ut på han lengre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...