Taz Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Herregud, dette filmklippet er ****** å se på, så hvis du er svakhjertet gå heller inn på den andre linken å skriv under. Filmen er noe lignende som den som ble vist på tv om de hundene som ble flådd levende, men det er ikke hunder. Protestlisten http://www.heathermillsmccartney.com/petition.php Peta filmen http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm Edit: Fungerer linken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Off a meg.. Begynte å se, men måtte bare lukke den. Grusomt!!! :'( Skrev under på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Å herregud!!! Er det mulig?? Klarte ikke se ferdig alt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Nei, jeg klarte ikke å se den ferdig jeg heller. Helt ******.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Jeg fikk beskjed om ikke å se den jeg, og bare skrive under.. Så jeg gjorde likesågodt det.. Har sett nok av sånne slags filmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 åhh. den har jeg sett før... den er bare GRUSOM! Orker ikke se den igjen ass......... aaaauuuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 jeg så en del, vet jo ikke hvor lang den var. Men fy f*** så jævli det er å se at de faktisk lever etter at alt er tatt av. Syns skikkelig synd på sånne dyr. Tenkt di lider a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
påsan Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 så grusomt huff. Håper det blir slutt på sånt en vakker dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Det var to sekunder det, og så skrudde jeg den av.. Jeg orker ikke se sånne filmer lengre, spesielt ikke etter at Puma døe. Vet ikke hvorfor, kanskje det er en eller annen skrudd parallell, eller noe med at han fikk dø så fredelig og fint og de har det så ******. Jeg hater mennesker for at de gjør sånt mot dyr, det er det værste jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Huff, etter at jeg så bildene på siden orker jeg ikke å se den filmen. Grusomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 uff, den filmen der er så trist har sett den før, og begynte å gråte etter noen sekunder.. hadde nok grått igjen, om jeg hadde sett den nå.. Synes sånt er helt forferdelig og umenneskelig, men allikevel, så vanlig skjønner meg ikke på slike folk, om kommer aldri til å gjøre det heller! ARG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Tør ikke se jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Jeg så den en gang men ikke ferdig. Satt og hulka lenge etterpå. ALDRI mer skal jeg se den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 UFF Orket ikke se den ferdig,ble kvalm.Skrev under på listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eslaaen Skrevet 7. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2006 Nei, nei, nei... Prøvde og se på den to ganger, men klarte ikke. Håper så mange som mulig skriver under, og ikke minst at det hjelper! Det blir aldri noensinne pels på meg under noen omstendigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2006 Det var den første filmen jeg har skrudd av etter 10 sekunder! Fy f**n så j****g..... Jeg blir helt kvalm av å se slike bilder. Det værste er, til tross for at peta er kjent for ekstremistisk virksomhet, at dette faktisk skjer på ordentlig. Og det er lite vi kan gjøre for å stoppe det.... Grusom verden. Sitter og griner så tårene triller.... HVORFOR kan de ikke avlive dyrene før de drar av de pelsen i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2006 Jeg kom til bilde nummer 2, hvor de besgynte å slå det stakkars dyret med en kubbe. Da måtte jeg ta den av med en gang. Tror jeg har sett den før også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2006 Tror du må sette tydeligere advarsel på denne filmen, Taz.. Jeg vet ikke hvorfor, men reagerte så sterkt av å se den, da jeg faktisk tror jeg har sett den før, at jeg er helt rød og nedgrått i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Tror du må sette tydeligere advarsel på denne filmen, Taz.. Jeg vet ikke hvorfor, men reagerte så sterkt av å se den, da jeg faktisk tror jeg har sett den før, at jeg er helt rød og nedgrått i ansiktet. Tydeligere advarsel? Jeg har skrevet at det er noe lignende som ble vist på tv der dyr blir flådd levende.. Pluss jeg skrev at filmen var ******.. Så til de som ser filmen og angrer, les den første innlegget skikkelig. Filmen er grusom, og det er det som skjer i den virkelige verden. Jeg la ikke ut linken for moro, men for at folk kunne se hva som skjer og hvis de vil skrive under på den andre linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Fytti h..... så jævligt, hva er det så feiler folk står å trakker på dyret etter de halvveis har vansjøta dyret blir kvalm av så vemmelige, patetiske å dyremishandlere på det groveste.. Skulle gjort det på dem så hadde de fått sett hva dyret går igjennom selv.. Sitter på skolen å ser denne begynner nesten og grine av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Har sett den før, og har ikke noe ønske om å se den igjen. Til og med samboeren min ble dårlig av å se den... Det er bare helt utrolig sykt hva mennesker kan få seg til å gjøre med dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Ja herregud de skulle blitt gjort det samme med de som holder på sånn tror de hadde skifta meining ganske for da...jeg blir kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 9. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2006 Fy ****!§ det var noe av det jæveligste jeg har sett!!! Bare det å se de øynene på dyret etterpå skjar meg helt inn i hjeret! helt forferdelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Æsj.. at folk kan gjøre noe sånt.. såg en annen film og.. der stod det at somme av dyrene fortsatt hadde halsbåndene sine på.. at de bare hadde blitt stjelt.. jeg blir skikkelig kvalm av å se sånt.. skjønner virkeli ikke at folk kan gjøre noe sånt.. jeg skrev under på listen.. ambefaler alle å gjøre det...!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Æsj.. nå så jeg den første filmen.. linken alså.. fikk den ikke opp i stad.. Det var like før jeg spydde.. De flådde jo den levende den han der å sprella jo.. Å så fikk vi se den etter på når de hadde fjernet pelsen.. helt blodig, den levde enda.. jeg fikk så vondt.. like før jeg begynnte å stor tute her på skolen... greide ikke se mer vart så kvalmt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar