Gå til innhold
Hundesonen.no

Viktigst å ha med?


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

hva syns dere er det morsomste å lese om og se på websider? Er det noe spesiellt som er spesiellt av interesse? F.eks trening, dagbok, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å se på bilder. Lese om hvordan treninga går og referater fra konkurranse og trening. Lese litt praktisk om hvordan rasen er, dagbok med bilder er også artig. Også selvsagt litt info om eier og åssen hunden er som hund.

Nå forutsatte jeg selvsagt at det er snakk om hundesider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Jeg liker best å se på bilder. Lese om hvordan treninga går og referater fra konkurranse og trening. Lese litt praktisk om hvordan rasen er, dagbok med bilder er også artig. Også selvsagt litt info om eier og åssen hunden er som hund.

Nå forutsatte jeg selvsagt at det er snakk om hundesider.

Tusen takk for gode innspill Wes! :D Blir side om hund ja :D hehe.... er ikke mange andre interessene jeg har...

Fyr løs folkens :D

Er det også aktuellt med resultatside?

Hva med dagboken, skal den oppdateres hver dag?

Hva er minus og hva er pluss?

Hva får dere til å få lyst til å se videre?

Hva gjør at dere besøker siden igjen?

Kun positive sider med treningen, eller begge?

Treningssider med informasjon?

Hva skal jeg ha med om meg?

Er det ok med sider som går fra andre sider? eller blir det surr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke oppdaterer dagboken hver dag, for det er ikke såå interessant å lese at man bare gikk en tur til bussen. Skriv gjerne om det du og Vicky sliter med, f.eks om dere har en øvelse som er vanskelig, og hvordan det går fremover med den. Da får andre tips også.. Dette blir iallefall bra når du får lille sommerfuglen din! Referater fra konkurranser er bra, masse bilder, og om deg selv så slenger du inn et par bilder, skriver litt om interesser o.l, hvor lenge du har holdt på med hund osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det også aktuellt med resultatside?

Selvfølgelig. Du kan ikke skrive at du dro på konkurranse, og så får leserne aldri vite åssen det gikk :mellow:

Hva med dagboken, skal den oppdateres hver dag?

Nei, som sagt, det er kjedelig å lese om den vnalige, daglige turen side opp og side ned.. Skriv om treff, trening, konkurranser, spesielle eventer.

Hva er minus og hva er pluss?

Minus er definitivt masse glorete farger og animert drit. Det er bare irriterende! Pluss er bilder.. Og informerende tekst som er lett å lese, ikke masse klumpete avsnitt uten luft (dette lærer du også på skolen).

Hva får dere til å få lyst til å se videre?

En oppdatert side med fint innhold!

Hva gjør at dere besøker siden igjen?

Samme som over

Kun positive sider med treningen, eller begge?

Begge, ingen er perfekte.. :huh:

Treningssider med informasjon?

Jepp

Hva skal jeg ha med om meg?

Deg som person, hvorfor du har rasen du har, hvorfor den interesserer deg.. Hvorfor har du hund? Du trenger ikke skrive om fyll og sånne ting, det er jo mest hundefolk som kommer på siden, regner jeg med.

Er det ok med sider som går fra andre sider? eller blir det surr?

Skjønner ikke hva du mener..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagbok syns jeg er morro å lese hvis jeg interesserer meg for personen som har siden og hundeholdet dets. Jeg gidder ikke sitte å lese 100 dagbøker hver dag så derfor blir det noen "faste" som man leser og da er det kjekt med oppdateringer der :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Er det også aktuellt med resultatside?

Selvfølgelig. Du kan ikke skrive at du dro på konkurranse, og så får leserne aldri vite åssen det gikk :huh:

Hva med dagboken, skal den oppdateres hver dag?

Nei, som sagt, det er kjedelig å lese om den vnalige, daglige turen side opp og side ned.. Skriv om treff, trening, konkurranser, spesielle eventer.

Hva er minus og hva er pluss?

Minus er definitivt masse glorete farger og animert drit. Det er bare irriterende! Pluss er bilder.. Og informerende tekst som er lett å lese, ikke masse klumpete avsnitt uten luft (dette lærer du også på skolen).

Hva får dere til å få lyst til å se videre?

En oppdatert side med fint innhold!

Hva gjør at dere besøker siden igjen?

Samme som over

Kun positive sider med treningen, eller begge?

Begge, ingen er perfekte.. :(

Treningssider med informasjon?

Jepp

Hva skal jeg ha med om meg?

Deg som person, hvorfor du har rasen du har, hvorfor den interesserer deg.. Hvorfor har du hund? Du trenger ikke skrive om fyll og sånne ting, det er jo mest hundefolk som kommer på siden, regner jeg med.

Er det ok med sider som går fra andre sider? eller blir det surr?

Skjønner ikke hva du mener..?

Takk for flott forklaring IW! :mellow: det jeg mente med sider som går videre, er f.eks sider som går fra f.eks siden "om meg", og videre til en spesifikk ting som har med meg å gjøre f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det også aktuellt med resultatside?

- Ja, det er veldig flott med en resultatside. Artig å se hva folk har oppnådd med hundene sine

Hva med dagboken, skal den oppdateres hver dag?

- Nei, ikke nødvendigvis. Oppdater den når det skjer noe spennende

Hva er minus og hva er pluss?

+Ryddig, oversiktlig side

+Lett å finne fram

+Bilder

-Animerte ting

-Alt for mye som er presset på en side/sidene er overfylte med lite nødvendige ting.

-Glorete farger

Hva får dere til å få lyst til å se videre?

- En ryddig oversiktlig forside. At alle andre sidene også er ryddig og oversiktlig og at det står noe intressant der(er ene siden kjedelig og uoversiktlig så orker jeg skjelden å lese vidre)

Hva gjør at dere besøker siden igjen?

- At det står mye intressant der, f.eks treningslogg.

At siden oppdateres relativt ofte med f.eks. bilder og dagbok

Kun positive sider med treningen, eller begge?

- Begge deler. Artig å lese pm hvordan folk løser problemer de har.

Treningssider med informasjon?

- Ja.

Hva skal jeg ha med om meg?

- Ha med litt info om deg. Intresser ol.

Er det ok med sider som går fra andre sider? eller blir det surr?

- Skjønte ikke det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott forklaring IW! :mellow: det jeg mente med sider som går videre, er f.eks sider som går fra f.eks siden "om meg", og videre til en spesifikk ting som har med meg å gjøre f.eks

Ja, ok.. Nei, det er bare positivt, så lenge du klarer å holde rammene like, at ikke siden plutselig endrer design selv om du trykker på en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...