Gå til innhold
Hundesonen.no

Paws and claws

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Må bare si at Paws & Claws (på Norsk: Pota & klør sjø!) i Trondheim har gått konkurs.

Derfor har de 50% salg på alle varer!

Bare til opplysning liksom :)

Skrevet

Veit du hvilke dager det er de har åpne? Skal ta meg en tur nedover og hamstre diverse hundeting, men lurer på om jeg skal ta det i morgen eller vente til lørdag...

Guest Christine
Skrevet

Ikke spør meg da ;)

Vet bare at de har åpent veldig sjeldent, i mot at jeg var der på Tirsdag, og gikk rett på gitteret...*stengt*

Om når sidene er stengt, som du sier Ingvild så veit ikke jeg ;)

Jeg er den som annonserer ut gode tilbud, men ikke hvor det er :)

Skrevet

Sendte PM til han som har Paws & Claws (på Canis) og hørte, så får vi se om jeg ikke får noe svar. Mail-adresse fant jeg ikke nemlig. Fant dog et telefonnummer, men sjenert som jeg er venter jeg til siste liten med å ringe det. :)

Skrevet

Oi, det gikk kjapt... Synes de nettopp åpna jeg :mellow: Har reagert på at det har vært stengt der i åpningstida, men det er lenge siden jeg har vært innom (vanskelig å komme inn med vogn), så konkursen har jeg ikke fått med meg...

Skrevet

Ja, de holdt det ikke gående så alt for lenge akkurat. Var bortom der engang for et par uker siden tror jeg, da var det stengt, men jeg trodde at det bare var fordi jeg kom for seint (var der halv tre eller noe sånt på en lørdag), og tenkte ikke noe mer over det...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
    • Kan jeg spørre om hvilke hunderaser som har minst jaktinstinkt? Er det kun selskapshundene?
    • Jeg har ingen som kan ha hunden så de må være her
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...