Gå til innhold
Hundesonen.no

Må logge meg på hver eneste gang!


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Jeg har internet Explorer 6.0.2900.2180 :D

Ps. ikke legg til nytt innlegg, om det nye innlegget handler om det samme som det forrige. Da trykker man ganske enkelt "rediger" på forrige innlegg og skriver gjerne:

Edit:<grunnen til man redigerte>

Referanse: Flooding og redigering av innlegg

EDIT: jeg la til en lenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vi har nå sett endel på problemmet. Blandt annet fått et par tips av Olav - Takk til deg :D

Vi har også fått ordnet slik at forumet kun bruker .no nå. Det vil si at .com nå kun er en redirect.

Vi håper med dette og ha fikset autopåloggingen - Men vi regner med at alle må logge inn og hake av for autopålogging første gangen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

*hoppende glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det både fordeler og ulemper med dette da. Eks om pcn blir stjålet eller misbrukt så kan vedkommene bare komme seg inn med mitt passord og bruker navn noe jeg ikke hadde satt pris på... Men fordelen er jo dette med at vi ikke må logge på hver gang, noe som er litt irri :huh: Men men supert forum er det hverfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks om pcn blir stjålet eller misbrukt så kan vedkommene bare komme seg inn med mitt passord og bruker navn noe jeg ikke hadde satt pris på...

Endrer du passord på en annen maskin da vil ikke den stjålne pcen logge på automatisk lengre. Det skjer i hvert fall på andre passordbelagte sider jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men det var bare et eks ;) ikke at jeg tror noen vil stjele pcn min da :P

Jeg tror heller du skal være redd for pc'en din, enn din login til hundesonen.

Login kan du jo gå inn å endre selv, men om pc'en din blir stjålet, så har du ikke pc'en lengre.

Forøvrig, tenk smart, ikke lagre brukernavn/passord på offentlige maskiner / andres maskiner.

Men, det tar vi vel alle som selvfølge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hatt mulighet til å vært på sonen på vel en uke, og lurer på om det er skjedd noen endringer ang. å logge seg på. Jeg må logge på hver gang, selv om jeg har merket av på "husk meg".

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hatt mulighet til å vært på sonen på vel en uke, og lurer på om det er skjedd noen endringer ang. å logge seg på. Jeg må logge på hver gang, selv om jeg har merket av på "husk meg".

Hvorfor?

Hei,

ps. ved å prøve dette under, vil du miste alle "auto logins".

Gå på filmenyen [Verktøy] -> [Alternativer for internett]

I dialogen som kommer frem, tar du:

Under tabulatoren [Generelt], se etter rammen "Midlertidige internett filer".

Der er det en knapp: [slett informasjonskapsler]

Så slår du av alle nettlesere..

Slå på igjen nettleseren, gå til www.hundesonen.no

Logg inn og velg husk meg.

Slå av nettleserene (alle sammen)

Gå på www.hundesonen.no

ble du logget inn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...