Gå til innhold
Hundesonen.no

Må logge meg på hver eneste gang!


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har internet Explorer 6.0.2900.2180 :D

Ps. ikke legg til nytt innlegg, om det nye innlegget handler om det samme som det forrige. Da trykker man ganske enkelt "rediger" på forrige innlegg og skriver gjerne:

Edit:<grunnen til man redigerte>

Referanse: Flooding og redigering av innlegg

EDIT: jeg la til en lenke!

Skrevet

Hei, Vi har nå sett endel på problemmet. Blandt annet fått et par tips av Olav - Takk til deg :D

Vi har også fått ordnet slik at forumet kun bruker .no nå. Det vil si at .com nå kun er en redirect.

Vi håper med dette og ha fikset autopåloggingen - Men vi regner med at alle må logge inn og hake av for autopålogging første gangen.

Lykke til.

Skrevet

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker det virker

*hoppende glad*

Skrevet

Det både fordeler og ulemper med dette da. Eks om pcn blir stjålet eller misbrukt så kan vedkommene bare komme seg inn med mitt passord og bruker navn noe jeg ikke hadde satt pris på... Men fordelen er jo dette med at vi ikke må logge på hver gang, noe som er litt irri :huh: Men men supert forum er det hverfall :)

Skrevet

Eks om pcn blir stjålet eller misbrukt så kan vedkommene bare komme seg inn med mitt passord og bruker navn noe jeg ikke hadde satt pris på...

Endrer du passord på en annen maskin da vil ikke den stjålne pcen logge på automatisk lengre. Det skjer i hvert fall på andre passordbelagte sider jeg har vært borti.

Skrevet

Ok men det var bare et eks ;) ikke at jeg tror noen vil stjele pcn min da :P

Jeg tror heller du skal være redd for pc'en din, enn din login til hundesonen.

Login kan du jo gå inn å endre selv, men om pc'en din blir stjålet, så har du ikke pc'en lengre.

Forøvrig, tenk smart, ikke lagre brukernavn/passord på offentlige maskiner / andres maskiner.

Men, det tar vi vel alle som selvfølge?

Skrevet

Nå har ikke jeg hatt mulighet til å vært på sonen på vel en uke, og lurer på om det er skjedd noen endringer ang. å logge seg på. Jeg må logge på hver gang, selv om jeg har merket av på "husk meg".

Hvorfor?

Skrevet

Nå har ikke jeg hatt mulighet til å vært på sonen på vel en uke, og lurer på om det er skjedd noen endringer ang. å logge seg på. Jeg må logge på hver gang, selv om jeg har merket av på "husk meg".

Hvorfor?

Hei,

ps. ved å prøve dette under, vil du miste alle "auto logins".

Gå på filmenyen [Verktøy] -> [Alternativer for internett]

I dialogen som kommer frem, tar du:

Under tabulatoren [Generelt], se etter rammen "Midlertidige internett filer".

Der er det en knapp: [slett informasjonskapsler]

Så slår du av alle nettlesere..

Slå på igjen nettleseren, gå til www.hundesonen.no

Logg inn og velg husk meg.

Slå av nettleserene (alle sammen)

Gå på www.hundesonen.no

ble du logget inn nå?

  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg slettet disse ***** kakene her på søndag, og ETTER det må jeg logge inn hver gang... Noen som har tips til meg da?

Du har husket å hake av på Husk Meg?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...