Gå til innhold
Hundesonen.no

Må logge meg på hver eneste gang!


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Jeg har jo også dette problemet og har som sagt hatt det siden nye sonen kom. Altså en god stund.. noen tips til hva jeg kan gjøre da?

Prøvd å slette alle cookies fra pcen? Det kan fremdeles henge litt igjen i og med at vi holder på å skifte fra .com til .no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi vil gjennomføre en total overgang til .no innen kort tid. Deretter går vi inn for og løse disse problemmene. Bare ha litt tålmodighet med oss så lenge. Har dere først logget inn før på dagen går det det vanligvis og trykke på logoen.

Beklager dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har også måttet logge meg på hver gang siden nye sonen kom. Har slettet det som er å slette jeg og. Det er heller ikke nok å logge meg inn en gang om dagen. Hvis det er over 1 time siden jeg var inne sist, så må jeg logge meg inn på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helst at folk som har problemer forteller hvilken nettleser de kjører, samt hvilket versjonsnr den aktuelle nettleseren har.

Fremgangsmåte for å finne versjonsnr.:

Hjelp -> Om

Help -> About

(På filmenyen)

Der vil du da se feks. Internet Explorer 6.0xxxx, Mozilla Firefox 1.5.0.1, Opera xx.xxx, el. lign. i dialogen som kommer frem.

Ps. jeg sier ikke at det må være nettleseren i dette aktuelle tilfellet, men det kan gjøre det lettere å finne eventuelle mønster på problemer, da også ved fremtidige hendelser av forskjellig art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...