Gå til innhold
Hundesonen.no

Må logge meg på hver eneste gang!


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Satser på at Espen og PIP er klar over problemet og at de gjør sitt beste for å se på det, som en sa lengre oppe i tråden kan det hjelpe å slette midlertidige internettfiler evt gå nederst på forumet og trykke "slett alle cookies".

Har slettet det midlertidige internettfilene men ikke noe bedring, men regner med som du sier at Espen eller Pip ordner det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd: forumet har konvertert fra .com til .no-domene og det blir dermed liggende en del gamle cookies fra "gamleadressen" som ikke den nye adressen kan bruke, for å si det enkelt. Det man må gjøre er å slette cookies på maskinen sin, trykker man "slette cookies" på siden her vil den (antakelig) bare slette cookiesene fra .no-adressen siden det er den man sitter på nå.

Det man gjør for å slette disse:

Internett Explorer: Verktøy -> Alternativer for internett -> Slett informasjonskapsler

FireFox: Verktøy -> Instillinger -> Informasjonskapsler -> Slett informasjonskapsler

Gjør man det så skal det funke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd: forumet har konvertert fra .com til .no-domene og det blir dermed liggende en del gamle cookies fra "gamleadressen" som ikke den nye adressen kan bruke, for å si det enkelt. Det man må gjøre er å slette cookies på maskinen sin, trykker man "slette cookies" på siden her vil den (antakelig) bare slette cookiesene fra .no-adressen siden det er den man sitter på nå.

Det man gjør for å slette disse:

Internett Explorer: Verktøy -> Alternativer for internett -> Slett informasjonskapsler

FireFox: Verktøy -> Instillinger -> Informasjonskapsler -> Slett informasjonskapsler

Gjør man det så skal det funke :)

Jeg har gjort alt det der, men jeg må vist logge meg på hele tiden allikevel, trodde det hadde ordnet seg..men skal jeg bruke .no eller.com nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slette "Informasjonskapsler" eller "cookies" som det heter på engelsk :) Å slette "Midlertidige internettfiler" hjelper lite.

Hm, jeg fikk ikke logget meg på i formiddag. Slettet så midlertidige internettfiler og etter det virket autoinnlogginga både på .com og .no. Cookies'ene har jeg ikke gjort noe med.

Rart at det skal være så forskjellig fra bruker til bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort alt det der, men jeg må vist logge meg på hele tiden allikevel, trodde det hadde ordnet seg..men skal jeg bruke .no eller.com nå??

Begge deler vil fungere. Gammel vane er som kjent vond å vende. Skriver man .com vil man bli sendt til .no, selvom det ikke vil bli stående på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet alt som er å slette av midlertidige internettfiler, men jeg blir ikke logget inn automatisk fordet...! :D

Noe annet jeg kan gjøre? Begynner å bli litt lei av å logge meg på hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet alt som er å slette av midlertidige internettfiler, men jeg blir ikke logget inn automatisk fordet...! :D

Noe annet jeg kan gjøre? Begynner å bli litt lei av å logge meg på hele tiden...

Det er ikke vits i å slette midlertidige internettfiler, du må slette cookies/informasjonskapsler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits i å slette midlertidige internettfiler, du må slette cookies/informasjonskapsler. :D

jeg har settet både cookies og informasjonskapsler, men blir fremdeles ikke logget på automatisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...