Gå til innhold
Hundesonen.no

Må logge meg på hver eneste gang!


Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Sånn er det her og nå! :D

Det er ganske irriterende, men vår flinke Espen ordner det vel når han får vite om problemet. :)

Guest Christine
Skrevet

Hadde samme problemet..MEn nå er jeg automatisk innlogget :)

Skrevet

Det går an å prøve å slette midlertidige internettfiler. Det har jeg gjort i dag, og etter det har jeg ikke hatt problemer med autoinlogginga. :)

Skrevet

Satser på at Espen og PIP er klar over problemet og at de gjør sitt beste for å se på det, som en sa lengre oppe i tråden kan det hjelpe å slette midlertidige internettfiler evt gå nederst på forumet og trykke "slett alle cookies".

Har slettet det midlertidige internettfilene men ikke noe bedring, men regner med som du sier at Espen eller Pip ordner det

Skrevet

Det som har skjedd: forumet har konvertert fra .com til .no-domene og det blir dermed liggende en del gamle cookies fra "gamleadressen" som ikke den nye adressen kan bruke, for å si det enkelt. Det man må gjøre er å slette cookies på maskinen sin, trykker man "slette cookies" på siden her vil den (antakelig) bare slette cookiesene fra .no-adressen siden det er den man sitter på nå.

Det man gjør for å slette disse:

Internett Explorer: Verktøy -> Alternativer for internett -> Slett informasjonskapsler

FireFox: Verktøy -> Instillinger -> Informasjonskapsler -> Slett informasjonskapsler

Gjør man det så skal det funke :)

Skrevet

Det som har skjedd: forumet har konvertert fra .com til .no-domene og det blir dermed liggende en del gamle cookies fra "gamleadressen" som ikke den nye adressen kan bruke, for å si det enkelt. Det man må gjøre er å slette cookies på maskinen sin, trykker man "slette cookies" på siden her vil den (antakelig) bare slette cookiesene fra .no-adressen siden det er den man sitter på nå.

Det man gjør for å slette disse:

Internett Explorer: Verktøy -> Alternativer for internett -> Slett informasjonskapsler

FireFox: Verktøy -> Instillinger -> Informasjonskapsler -> Slett informasjonskapsler

Gjør man det så skal det funke :)

Jeg har gjort alt det der, men jeg må vist logge meg på hele tiden allikevel, trodde det hadde ordnet seg..men skal jeg bruke .no eller.com nå??

Skrevet

Jeg har hatt dette problemet hele tiden siden det nye forumet kom jeg. Begynner å bli vant med det. :)

Skrevet

Du må slette "Informasjonskapsler" eller "cookies" som det heter på engelsk :) Å slette "Midlertidige internettfiler" hjelper lite.

Hm, jeg fikk ikke logget meg på i formiddag. Slettet så midlertidige internettfiler og etter det virket autoinnlogginga både på .com og .no. Cookies'ene har jeg ikke gjort noe med.

Rart at det skal være så forskjellig fra bruker til bruker?

Skrevet

Jeg har gjort alt det der, men jeg må vist logge meg på hele tiden allikevel, trodde det hadde ordnet seg..men skal jeg bruke .no eller.com nå??

Begge deler vil fungere. Gammel vane er som kjent vond å vende. Skriver man .com vil man bli sendt til .no, selvom det ikke vil bli stående på toppen.

Skrevet

Har slettet alt som er å slette av midlertidige internettfiler, men jeg blir ikke logget inn automatisk fordet...! :D

Noe annet jeg kan gjøre? Begynner å bli litt lei av å logge meg på hele tiden...

Skrevet

Har slettet alt som er å slette av midlertidige internettfiler, men jeg blir ikke logget inn automatisk fordet...! :D

Noe annet jeg kan gjøre? Begynner å bli litt lei av å logge meg på hele tiden...

Det er ikke vits i å slette midlertidige internettfiler, du må slette cookies/informasjonskapsler. :D

Skrevet

Det er ikke vits i å slette midlertidige internettfiler, du må slette cookies/informasjonskapsler. :D

jeg har settet både cookies og informasjonskapsler, men blir fremdeles ikke logget på automatisk..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...