Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Bø


Marianne

Recommended Posts

Nei, i dag var det bare ikke vår dag.. Og jeg har bestemt meg for å droppe utstillingene en tid fremover - bare ta henne med på dem uten å stille for å venne henne enda mer til selve greia. Har jo fått beskjed av oppdretter til og med før jeg kjøpte henne at jeg skal ha henne i skapet til hun er voksen, hehe.. Så, det går nok bedre. Jeg bare ble totalt satt ut av den gule sløyfa, for jeg VET at hun er bedre enn det, ferdigutviklet eller ikke :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Som jeg sa på utstillingen, synes jeg ikke du burde henge med hodet selv om det ikke gikk så bra denne gangen. Mona er jo bare valpen!! :icon_redface:

Og om hun ikke gjør det bra på utstillinger er hun jo verdens fineste fordet!

(Jeg synes i alle fall hun var den søteste av alle ulvehundene på utstillingen.. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lill? Hvordan gikk det? *spent*

Lill ble BHK 2 med CK :icon_redface::) Og hun er KJEMPE GLAD! Han var en drøm i ringen, stilte opp uten noen problemer osv osv... Elsker kritikken:)(HAr den ikke her så jeg får skrive det jeg husker..

Stilfull jk hanne, prima størelse, nydelig hals og hodet, godt utrykk, gode ører, bygget på nydelige linjer (Skjønte ikke denne jeg da..) stabilt og fint gangvei for alderen, prima pels, føtter og ben.

Og han vi tapte mot har jeg ingen ting å tape mot med! Han var NYDELIG! Og født i Mars.. Og serchaj er født i november;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill ble BHK 2 med CK :icon_redface::) Og hun er KJEMPE GLAD! Han var en drøm i ringen, stilte opp uten noen problemer osv osv... Elsker kritikken:)(HAr den ikke her så jeg får skrive det jeg husker..

Stilfull jk hanne, prima størelse, nydelig hals og hodet, godt utrykk, gode ører, bygget på nydelige linjer (Skjønte ikke denne jeg da..) stabilt og fint gangvei for alderen, prima pels, føtter og ben.

Og han vi tapte mot har jeg ingen ting å tape mot med! Han var NYDELIG! Og født i Mars.. Og serchaj er født i november;)

Så bra. :) Gratulerer så masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill ble BHK 2 med CK :D:D Og hun er KJEMPE GLAD! Han var en drøm i ringen, stilte opp uten noen problemer osv osv... Elsker kritikken:)(HAr den ikke her så jeg får skrive det jeg husker..

Stilfull jk hanne, prima størelse, nydelig hals og hodet, godt utrykk, gode ører, bygget på nydelige linjer (Skjønte ikke denne jeg da..) stabilt og fint gangvei for alderen, prima pels, føtter og ben.

Og han vi tapte mot har jeg ingen ting å tape mot med! Han var NYDELIG! Og født i Mars.. Og serchaj er født i november;)

Gratulerer! :D

Morro å høre!Han er jo så pen da...(selvom han plustelig ikke likte Loke lenger :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill ble BHK 2 med CK :D:D Og hun er KJEMPE GLAD! Han var en drøm i ringen, stilte opp uten noen problemer osv osv... Elsker kritikken:)(HAr den ikke her så jeg får skrive det jeg husker..

Stilfull jk hanne, prima størelse, nydelig hals og hodet, godt utrykk, gode ører, bygget på nydelige linjer (Skjønte ikke denne jeg da..) stabilt og fint gangvei for alderen, prima pels, føtter og ben.

Og han vi tapte mot har jeg ingen ting å tape mot med! Han var NYDELIG! Og født i Mars.. Og serchaj er født i november;)

Kjempebra!! Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte: Hvordan gikk det med dere?? Ekstriør og LP (hvis dere deltok..)?

Vi gikk ikke LP :D I Eksteriør fikk Cita 1.premie, men ble ikke plassert i VK (hadde ikke forventet det, det var utrolig mange labradorer med). Kritikken var litt ny :D For første gang har noen sagt at hun har for kort rygg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så også loke :D

prata med lill, mens en stk glad anette var i hundre borti ringen, så hu la ikke merke til meg,... og tuppetroll hørte ikke at jeg sa hei :S

Hørte jeg ikke at du sa hei? :D Jeg vandrer rundt helt i min egen verden, vettu... Beklager! Rop høyere neste gang :D

Så ikke tuppetroll:( Heller ikke Deg med Joga og Saeta... Men jeg så Annette:D:D Så Loke vinne BHK og:D:D Også at han ble BIM:D:D Hihi..

Var ikke helt fornøyd med JH.. Og hvordan den funka.. Grrrrrrrrr...

Jeg så på Berner sennen.. Hihi.

Forresten, tok sånne bilder av Serchaj og sånn av Zolla.. Guro tok av Ronya og Martina av Frikk! Ble skikkelig bra:D:D

Jeg skulle bare bort å sjekke til hundene mine mens mallene holdt på, for så å komme tilbake for å se på Loke i ringen, men da jeg kom for å finne hundene mine var de borte. Jeg lette rundt i 10 minutter for å finne dem før jeg fant ut at lillesøster hadde flyttet buret dems bort til Collieringen. Da jeg så kom tilbake til ringen med belgerne var de allerede i gang med schæferne. Grattis til Loke & Annette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER BØ PÅ BEARDED COLLIE.

hUNDER FRA t-bob ; Juniorklasse ble vunnet av BOri Bori

vinnerklassen ble vunnet av Lasse

championklassen ble vunnet av Batist

blossom ble nr 3 i champion

vinnerklassen på tisper ble vunnet av browny og hun ble champion 2 år gammel

(søster til Lasse)

Beste Oppdretter og BIS oppdretter nr 3

veteranen min ble bir veteran

Juniorhandler Anne fra Bergen ble nr 2 med Blosssom..

:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne og Blossom (jeg ble jagd ut av ringen så fikk ikke tatt et skikkelig bilde):

http://i21.photobucket.com/albums/b289/chica91/bo01.jpg

takk for bilde. Det håper jeg å få kopiere over til min webside. Det var ikke kjekt for henne. Her hjelper hun meg med oppdretterklassen og så begynne de med juniuorhandling før rasen er ferdig bedømt. men hun klarte seg jo bra.

meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for bilde. Det håper jeg å få kopiere over til min webside. Det var ikke kjekt for henne. Her hjelper hun meg med oppdretterklassen og så begynne de med juniuorhandling før rasen er ferdig bedømt. men hun klarte seg jo bra.

meny

Jøss, gjorde de det :) Det synes jeg er dårlig timing :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :icon_redface:

Morro å høre!Han er jo så pen da...(selvom han plustelig ikke likte Loke lenger :) )

Jeg tror han liker Loke når vi ikke er på utstilling og de kan være løse sammen;) Han var veldig utenfor på søndagen og han likte ingen... Bare Ubiq;)

Takk alle sammen, jeg er jo kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han liker Loke når vi ikke er på utstilling og de kan være løse sammen;) Han var veldig utenfor på søndagen og han likte ingen... Bare Ubiq;)

Takk alle sammen, jeg er jo kjempe fornøyd!

Det var ingen som likte Loke lenger den dagen så han er ikke alene (bortsett fra dommeren da :) )

Tilmed terven Marco som har alltid har gitt Loke amnesti tidligere bestemte seg for å brøle .Og de har møtt hverandre nok ganger til at det burde gått greit.Tror det rett og slett ble for trangt og masete for mange hunder der inne :icon_redface: Loke blir unormalt rolig og sindig i en sånn setting og andre blir stresset :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER BØ PÅ BEARDED COLLIE.

hUNDER FRA t-bob ; Juniorklasse ble vunnet av BOri Bori

vinnerklassen ble vunnet av Lasse

championklassen ble vunnet av Batist

blossom ble nr 3 i champion

vinnerklassen på tisper ble vunnet av browny og hun ble champion 2 år gammel

(søster til Lasse)

Beste Oppdretter og BIS oppdretter nr 3

veteranen min ble bir veteran

Juniorhandler Anne fra Bergen ble nr 2 med Blosssom..

:)

Gratulerer så mye :icon_redface: 2 "stor cert" av 2 mulige...det er gøy!

Min kjære og hundene jubler og hilser også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :icon_redface: 2 "stor cert" av 2 mulige...det er gøy!

Min kjære og hundene jubler og hilser også :)

Var du der? I så fall, vet du hva hannhunden som ble BIR av dverg puddlene heter? :)

Lurer fordi han ble 1BHK når Felix ble 2BHK, og jeg har fått høre han ble BIR i Bø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line

Jeg var ikke i Bø (holder meg her i Danmark)

Har ikke snakket med noen som stilte puddel der heller.

Du kan jo sjekke om Norsk Puddelklubb har fått opp resultatene.

..og grattis til deg også ;)

Hehe, ja tenkte egentlig du ikke gadd å dra helt dit ;)

Ja, har sendt dem mail nå, så da får vi se.

Takk takk, CK og HP på første utstilling som junior er jo ikke gæli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...