Gå til innhold
Hundesonen.no

Bjeffehund


Maria

Recommended Posts

chessea har blitt litt av en vokter i det siste. (Det er visstnok normalt for rasen i den alderen).

Hun boffer med en gang hun hører en lyd ute. Hun er ikke sint eller noe, men bjeffer og bjeffer allikevel.

Så, derfor tenkte jeg jeg skulle dele herligheten med dere.. Utrolig vakkert å høre på.. *øh..*

Men når sant skal sies har hun allerede begynt å bli bedre, så dette er nok mest en valpehormon-ting.

Slik høres det ut hos oss når naboen kommer hjem: (klikk på bildet..)

p5i63d73.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det var kjent lyd.. chanita har og begynt sånn, ho er kommet i den "kjekke" spøkelsesalderen...

Ja, hurra.. ;) Det er utrolig morsomt når bikkja hyler i vei hver morgen. Vi trenger i alle fall ikke vekkerklokke her i huset.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra.. ;) Det er utrolig morsomt når bikkja hyler i vei hver morgen. Vi trenger i alle fall ikke vekkerklokke her i huset.. :)

Så ille er det ikkje her heldigvis. Hun har det med å sette seg og se ut terrassedøren og begynner helt plutselig med "boff boff" til ingenting..(vi ser ikke noe i værtfall) jeg gjer ikke noe stort ut av det, snakker til henne i vanlig stemme og avleder henne i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehee, Tinka har i det siste boffet litt på litt av hvert hun også, folk og hunder på åkeren, refleksjonen fra tven i vinduet osv. Hun oppfører seg akkurat som Chessea når hun begynner, bortsett fra at hun har litt dypere bjeff. Og da jeg satte på videoen kunne ikke Tinka gjøre annet enn å svare tilbake med boffinga si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehee, Tinka har i det siste boffet litt på litt av hvert hun også, folk og hunder på åkeren, refleksjonen fra tven i vinduet osv. Hun oppfører seg akkurat som Chessea når hun begynner, bortsett fra at hun har litt dypere bjeff. Og da jeg satte på videoen kunne ikke Tinka gjøre annet enn å svare tilbake med boffinga si. :)

Hehe. Chessea svarte til seg selv hun da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kan du prøve den bjeffingen der, gange den med hundre, og ha det slik vær dag :P vær gang han trur han hører noe, eller det ringer på døren (da er det riktignokk mye mer bjeffing enn det der) og hver gang(nesten9 det går folk forbi huset, vær gang(nesten) vi møter folk og hunder på tur.. :P

kan vel med hånden på hjertet si, at for din del, håper jeg hun vokser det av seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gizmo er nå 4 mnd å har begynt å bjeffe når han hører folk når det ringer på eller om han tror han ser noe..Ikke å veldig gøy da om du sitter i sofaeen å ser på tv å han plutselig begynner å bjeffe :P er jo litt ok at Gizmo gir besje når det kommer folk da...Er litt trygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...