Maskot Skrevet 30. April Rapporter Share Skrevet 30. April Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Mai Rapporter Share Skrevet 1. Mai 12 hours ago, Maskot said: Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. Hvor klikker du? Kan du legge inn skjermbilde? Det fungerer problemfritt for meg, og jeg blir sendt til doggiebag.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskot Skrevet 1. Mai Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai Samtlige linker til prøv/bestill går til samme side, som ser slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Mai Rapporter Share Skrevet 2. Mai Her ser det ca slik ut. Chrome eller Duckduckgo på Android. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts