GĂ„ til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • KorthĂ„rscollie? RĂžyter like mye som labrador dog.
    • Min hund Pia fikk dette midlet mot innbilt svangerskap. Og etter Ă„ ha tatt dette etter anvisning fra vetrineren i 4 dager datt hun om 2 ganger i lĂžpet av en dag i noe som sĂ„ ut som epileptisk anfall.. Ser ikke at det kan vĂŠre noe annet enn medesinen som var Ă„rsaken til dette. Og fikk beskjed om Ă„ kutte ut medesinen da det var visst uvisst om hvordan denne virker.
    • Labtispe (noe partisk her). Ønsker du ikke heftigheten til jaktlinjer har man jo dual, eller ogsĂ„ linjer av standard som ikke er blant de tyngste. Finnes absolutt standard labs som er flotte med funksjonelle kropper (og hjelper jo nĂ„r de holdes slanke og spreke).    Lagt til: Ellers gjelder de samme linjene golden ogsĂ„, med mindre pelsstell enn pĂ„ springer.
    • Hei sonen!  År 5 uten hund. NĂ„ er jeg lei. Har vĂŠrt innom de fleste rasene (altsĂ„ vurdert) og har over gjennomsnittet (nerde) kunnskap om raser, men allikevel sliter jeg litt med Ă„ lande. Kanskje dere kan hjelpe?  Springer eller Sheltie. Meeennnnn. Springer: redd pelsstell men skjĂžnner at man kan klippe den I sportsklipp uten Ă„ barbere eller Ăždelegge pels.  Sheltie: hater bjeffing, ser pĂ„ fb gruppene at 9/10 sliter med unĂždvendig bjeffing og at de ikke egner seg I ymse sport grunnet lyd...   Hva skal jeg med hund?  Familie hund som jeg kan trene med og dra pĂ„ kurs/seminar med. LĂŠre mer hands on, har masse bok kunnskap men mangler litt hundesprĂ„k forstĂ„else og hvordan lĂžse problemer. GĂ„r turer i fjell og skog. Er mye ute og diller med barna.  Jeg har stor familie, 2 smĂ„ barn, 1 stort. Mye barn innom pĂ„ besĂžk.  Kom gjerne med andre forslag, men har vĂŠrt igjennom alle rasene og slĂ„tt de fra meg av forskjellige Ă„rsaker. Hjertet mitt vil en ny bruksschĂŠfer tispe men hjerna sier nei  
    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen ogsĂ„. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...