Har Australian shepherd atferdsproblemerđ¶
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vĂŠrt aktiv her pĂ„ snart 20 Ă„r. Hadde vĂŠrt moro Ă„ hĂžrt hvordan det gik nĂ„ med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at smĂ„barnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vĂŠrt hundelĂžs i en del Ă„r. Ă nĂ„r jeg skriver n innser jeg ogsĂ„ at det handler om at jeg ikke sitter Ă„ surfer pĂ„ pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme.Â
-
Hadde vÊrt gÞy med litt mer aktivitet her inne ja. FÞler jeg ser det der ute i den virkelige verden ogsÄ, er synkende aktivitet pÄ mange arenaer. Her gÄr det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
-
Veldig synd egentlig at det er blitt sĂ„nn. For det var himla gildt her en stund. Lurer ogsĂ„ pĂ„ hvordan det gĂ„r med de eldre brukerene, og lurer pĂ„ om de holder pĂ„ med hund fortsatt.Â
-
Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tÄler kylling. Man mÄ nesten prÞve det pÄ egen hund for Ä se om det funker. Jeg har prÞvd det bare for gÞy, hverken eller synes min hund
-
Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vÊr nÞye med linjene. En flat coated hadde ogsÄ fungert bra. Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel sÄ bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i rÊva:) Men vÊr obs pÄ linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan vÊre skikkelig hannhunder med mye hormoner.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts