Gå til innhold
Hundesonen.no

Førstegangs hundeeier


Recommended Posts

Hei, skal få valp om under 2 uker. Er selv ei jente på 20 år, som skal få En Dvergpuddel gutt. Gleder meg som ett lite barn, men er også så mye jeg ikke helt vet om jeg er klar over. Gjerne sleng med alt av triks og tips, alt fra innkjøp til ting å huske på, trenger råd om alt! Har selvfølgelig lest meg opp masse, og sett utellelig mange yt videoer, og lest masse om rasen og alt.

Er mitt ansvar og min hund, gleder meg og gleder meg til tilbakemelding fra dere🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hund! Lag gjerne en presentasjonstråd under "Min hund" når han kommer, så vi kan følge dere.

Ellers finner du masse tråder med spørsmål, svar og erfaringer her på Valpeprat-forumet, så jeg anbefaler deg å lese litt der om du finner noe du ikke har tenkt på.

Det er nok lettere å svare på konkrete spørsmål etterhvert som de dukker opp. Søk også gjerne på forumet her, de aller fleste vanlige situasjonene er svart på her flere ganger før.

Jeg vil anbefale å gå valpekurs så snart som mulig, så du har noen som ser deg og hunden og kan veilede dere til å lære å samarbeide.

Og husk at det er som å få et lite barn i hus, det kan ikke bli for mye kjærlighet, selv om ikke alt er tillatt.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Førstegangshundeeier skrev:

Hei, stilig! Hvilken størrelse? Noe du har lært på veien?🐾

Hadde dvergpuddel i 9,5 år. Nå mellompuddel.

Mye jeg har lært. Veldig glad i rasen. Pelsstell er noe av det som er viktig å lære seg. Det vil ofte oppdretter vise deg.

Bare å spørre hvis det er noe du lurer på :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...