Idunn Skrevet 12. September 2022 Rapporter Skrevet 12. September 2022 Hundene mine har så kort pels der halsbåndet går. De mister pels hver gang jeg tar det av og på. Det er litt sånn halvstrup men den går ikke helt inn. Er det ett dumt bånd til langhårete hunder? Hvordan halsbånd bruker dere andre? Siter
Idunn Skrevet 12. September 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2022 Helst med bilde eller link. Siter
Idunn Skrevet 13. September 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2022 Det halsbåndet jeg har nå er flettet og ikke polstret innerst. Bør jeg lete etter alle nylon polstrete halsbånd? Er det det samme hva jeg velger da? Hva liker dere best av halvstrup eller halsbånd med sånn sort klikke mekaniske? Siter
MollyC Skrevet 13. September 2022 Rapporter Skrevet 13. September 2022 Jeg har langhårete hunder og bruker halvstrup som er polstret med silke inn mot hunden. De sliter ikke på pelsen. Hjemme er de alltid uten halsbånd. Siter
Idunn Skrevet 13. September 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2022 3 timer siden, MollyC skrev: Jeg har langhårete hunder og bruker halvstrup som er polstret med silke inn mot hunden. De sliter ikke på pelsen. Hjemme er de alltid uten halsbånd. Hvor får man kjøpt disse? ? De var fine Siter
MollyC Skrevet 13. September 2022 Rapporter Skrevet 13. September 2022 Jeg har fått de sydd privat. Kan sende deg PM. Siter
vhp Skrevet 13. September 2022 Rapporter Skrevet 13. September 2022 Jeg bruker rundsydde lærhalsbånd på mine. Siter
Anooni Skrevet 16. September 2022 Rapporter Skrevet 16. September 2022 Fletter helt enkle halvstrup i paracord selv. Aldri slitt med at pelsen slites av ? Siter
Recommended Posts