Lillymy Skrevet 19. Juni 2022 Rapporter Skrevet 19. Juni 2022 (endret) Vi må på dyresykehuset i morgen reparere en tann og da må hunden i narkose - han blir jo på dyresykehuset for oppvåkning og overvåkning og kvikner til , men har lite lyst dra han gjenmom byen på t- bane på veien hjem - Aksepterer Oslo taxi hunder i bilen ? Endret 19. Juni 2022 av Lillymy Siter
bie Skrevet 20. Juni 2022 Rapporter Skrevet 20. Juni 2022 Vil tro du kommer lengst ved å spørre Oslo Taxi ? Chatboten deres sier dette: Siter
Hannah Skrevet 20. Juni 2022 Rapporter Skrevet 20. Juni 2022 Det gjør de. Tok taxi for noen uker siden med hund, og det gikk helt fint. Sa bare i telefonen når jeg ringte at jeg hadde med meg mellomstor hund og bur, og han jeg snakket med sa det gikk helt fint ? 1 Siter
simira Skrevet 21. Juni 2022 Rapporter Skrevet 21. Juni 2022 Taxiene SKAL ta med hund i bil, med mindre de har kort som viser at sjåføren er allergisk og dermed unntatt. Det er mer teori enn praksis dog, så jeg ville nevnt det ved bestilling, hvis du da ikke bestiler via app. Oslo Taxi er ihvertfall seriøse og det tryggeste alternativet etter min mening. 1 Siter
Lillymy Skrevet 31. Juli 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2022 (endret) Takk for svar - Det gikk helt greit - Oslo Taxi når jeg opplyste om hunden , fikk en SUV - Min 1,5 år gamle hund sin første narkose og dra helt fra dyresykehuset Anicura på Smestad til Hjem - Rodeløkka/Grunerløkka var uaktuelt på annet vis enn med bil Endret 31. Juli 2022 av Lillymy Siter
Recommended Posts