Hundemann40 Skrevet 5. April 2022 Rapporter Skrevet 5. April 2022 Hei. Nå som Finn har fjernet muligheten for å annonsere. Hvor finner man Hannhunder for parring av tispa ? På utkikk etter familie vennlig kosete Rottweiler gutt. Som har Ad/HD fri. JLPP fri. Mentaltest bestått og reg i NKK. Siter
bie Skrevet 5. April 2022 Rapporter Skrevet 5. April 2022 Rottweilerklubbens side er et godt sted å starte: https://rottweiler.no/hannhundliste/ 1 Siter
Hundemann40 Skrevet 5. April 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2022 58 minutter siden, bie skrev: Rottweilerklubbens side er et godt sted å starte: https://rottweiler.no/hannhundliste/ Ikke beste siden. Da den er dårlig oppdatert. Samt prøve og komme i kontakt med klubben er umulig omtrent. Siter
Tallyho Skrevet 5. April 2022 Rapporter Skrevet 5. April 2022 De er kanskje mer aktive på facebook? Siter
Tyttebæra Skrevet 5. April 2022 Rapporter Skrevet 5. April 2022 22 minutes ago, Hundemann40 said: Ikke beste siden. Da den er dårlig oppdatert. Samt prøve og komme i kontakt med klubben er umulig omtrent. Ta direkte kontakt med eierne av hannhundene på lista, ikke raseklubben. Se på kenneler som er oppført i raseklubben og gå inn på sidene deres, der kan det ligge informasjon om hannhunder som er tilgjengelige for avl. 3 Siter
Hundemann40 Skrevet 5. April 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2022 9 minutter siden, Tallyho skrev: De er kanskje mer aktive på facebook? Facebook har jeg ikke. Så vet ikke. Men får prøve som han sier under her. Siter
Hundemann40 Skrevet 5. April 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2022 3 minutter siden, Tyttebæra skrev: Ta direkte kontakt med eierne av hannhundene på lista, ikke raseklubben. Se på kenneler som er oppført i raseklubben og gå inn på sidene deres, der kan det ligge informasjon om hannhunder som er tilgjengelige for avl. Kan prøve igjen. Men de som sto der som jeg kontaktet var ikke aktive lenger. Da man hadde kontakta 3 stk. å fått beskjed ikke aktiv og klubben hadde glemt å fjerne dem. Så ble jeg oppgitt. Siter
Tyttebæra Skrevet 5. April 2022 Rapporter Skrevet 5. April 2022 17 minutes ago, Hundemann40 said: Kan prøve igjen. Men de som sto der som jeg kontaktet var ikke aktive lenger. Da man hadde kontakta 3 stk. å fått beskjed ikke aktiv og klubben hadde glemt å fjerne dem. Så ble jeg oppgitt. Finner man ikke en hannhund gjennom oppdretterne på lista der eller hannhundlistene, evt. på raseklubbens sosiale medier, må du nesten ut av huset og engasjere deg i utstillinger, prøver eller lignende for å møte rasefolk, oppdrettere og hannhundeiere. 4 Siter
simira Skrevet 8. April 2022 Rapporter Skrevet 8. April 2022 NKK har også gode veiledere for hvordan gå fram med avl. Egen oppdretter er også et godt sted å starte, de har gjerne (forhåpentligvis) god kjennskap til linjene og hva som kan matche bra med din hund. 1 Siter
Recommended Posts