Emme Skrevet 28. Mars 2022 Rapporter Skrevet 28. Mars 2022 Ville du ha vært forvert til en hund eller ikke? Og hvorfor? Siter
QUEST Skrevet 29. Mars 2022 Rapporter Skrevet 29. Mars 2022 Nei, det er (for) ofte en oppskrift på trøbbel. Søk på forvert her på forumet, så kommer det opp mange tråder som belyser temaet. Siter
maysofie Skrevet 29. Mars 2022 Rapporter Skrevet 29. Mars 2022 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å være fôrvert eller hatt hund på deleie med oppdrettervenner jeg kjenner godt som har samme tanker og verdier som meg rundt avl, trening og hundehold. Hadde drømmekombinasjonen dukket opp og der ikke var nok valp til meg også, så tror jeg jammen jeg kunne tatt sjansen med oppdrettere jeg ikke kjenner så godt også Sålenge man har en god avtale, en god dialog og godt orientert i hva det vil si for begge parter og hunden, så syntes jeg fôrverter kan være en fin løsning. Det er mye rare oppdrettere og fôrverter der ute, og dertil mye rare historier, men husk nå på andelen historier som ikke blir fortalt fordi det går smertefritt også. 2 Siter
Recommended Posts